سیاسی 12:36 - 28 دی 1396
یکصدو هفدهمین شماره؛
صدوهفدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی با عنوان «برای مرهم زخم» که درباره دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر روی نقاط کلیدی مشکلات مردم است، ‌منتشر شد.

خط حزب الله با گزارش «برای مرهم زخم» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، صدوهفدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی باعنوان «برای مرهم زخم» که درباره دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر روی نقاط کلیدی مشکلات مردم است، ‌منتشر شد.

در بخشی از این یادداشت آمده است: آن چیزی که یک مسئول را از چارچوب حکومت اسلامی خارج می‌کند از بین رفتن «احساس مسئولیت» و فقدان «دغدغه‌ی کار و تلاش و هدف‌گرایی و مجاهدت» در او است.(۱۳۹۵/۱۲/۱۹) از سوی دیگر نیز مردم تکلیفی بر دوششان است. «امام خمینی در تمام مدت، اصرار داشتند که مردم باید از دولت و مسئولان دولتی و قوّه‌ی مجریه و قوّه‌ی قضاییه حمایت کنند. این، به معنای آن نبود که قوّه‌ی قضاییه یا قوّه‌ی مجریه یا مسؤولان دولتی آن روز، هیچ خطا و یا اشتباهی نداشتند. خیر، هیچ انسانی خالی از خطا نیست. این، به معنای آن بود که وقتی خط و راه درست است و حکومت در جهت صحیح حرکت می‌کند، دشمن فشار می‌آورد و بنابراین، آحاد مردم به حمایت و پشتیبانی از کسانی که این کاروان عظیم را پیش می‌برند و هدایت و پشتیبانی می‌کنند، موظفند.»(۱۳۶۸/۰۷/۱۲)



در چنین میدانی حتی با وجود گله‌مندیشان و اعتراضشان نسبت به برخی نارسایی‌ها، مردم ایران چنان عمل می‌کنند که رهبر انقلاب از آنان «هزار بار تشکّر می‌کنند که ملّت، حقیقتاً یک ملّت رشید، وفادار، بابصیرت، باهمّت، زمان‌شناس، لحظه‌شناس [است] که می‌دانند لحظه‌ی حرکت کِی است.»(۱۳۹۶/۱۰/۱۹) و چنان در چالش‌ها امتحان پس داده‌اند که امام امت در وصیت‌شان می‌نویسند: «من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده‌ی میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله صلی‌الله‌وعلیه‌وآله‌وسلم و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی علیه‌السلام، می‌باشند.»



در این شماره همچنین گزارش تحلیلی بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در کنفرانس اتحادیه بین‌ المجالس سازمان همکاری اسلامی تحت عنوان«پایان افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی» نوشته شده است.



علاوه بر این به‌مناسبت صدورحکم تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد تحریم تنباکو با عنوان «پرچم پرافتخاری که میرزای شیرازی آن را بلند کرد» در این شماره از نشریه خط حزب الله منتشر شده است.

برای مرهم زخم خبرگزاری ایسنا

9643253
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس خانه احزاب گفت: شورای ائتلاف و وحدت نقش پررنگی در ترکیب هیات رئیسه خواهند داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است