سیاسی 09:00 - 07 اردیبهشت 1403
امیر سرتیپ محمودی گفت: در ارتش همه آماده هستند هر تهدید‌ی علیه کشور را در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و سخت بدهند.

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.


12050716
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران و رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمدی نژاد به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش‌های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست، پایتخت مجارستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شجاعی درباره نمایش آخرین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: ایران مانعی برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و مراودات تجاری با اقلیم کردستان ندارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پیشین سازمان انرژی اتمی با عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ظهر روز دوشنبه در راس هیاتی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته‌ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته‌ای و سیاسی کشور وارد تهران شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم را اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با شرکت کشور‌های بلاروس، آدربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیین تشییع شهید گمنام روز دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ماه - در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است