سیاسی 22:55 - 09 اردیبهشت 1396
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور گفت: سپاه پاسداران محل اتکایی برای کشور است.

سپاه پاسداران محل اتکایی برای کشور است

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی صبح امروز (شنبه 9 اردیبهشت ماه) در دیدار با شورای فرماندهی یگان حفاظت و سپاه حفاظت مجلس شورای اسلامی؛ با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: زحمات یگان حفاظت در پیشگاه الهی اجر خواهد داشت و ما نیز قدردان زحمات خاموش شما یگان حفاظت هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجاهدت پاسداران انقلاب گفت:در بدو تاسیس سپاه کسی دنبال سمت و مال و منال نبود و سپاه در این فضا تشکیل شد.

وی افزود: اشخاص با اخلاص برای حفاظت از کیان انقلاب اسلامی وارد سپاه پاسداران شدند، حوادث مختلفی در ابتدای انقلاب رخ داد و در زمینه حفاظت از شخصیت ها با مشکلاتی روبرو بودیم و برخی از بزرگان کشور را در ترورها از دست دادیم.

لاریجانی ادامه داد:در اوایل انقلاب تجربه کافی وجود نداشت و سپاه مانند اکنون آماده نبود و دشمنان از خلاء های موجود استفاده کردند.

رئیس نهاد قانون گذاری افزود:کسی باور نداشت که در ابتدای انقلاب گروه های معاند به جان مردم کشور بیافتند.

لاریجانی با اشاره به شهادت دکتر مفتح در ترور توسط گروه های معاند افزود:با توجه به ترورهای صورت گرفته در ابتدای انقلاب سپاه تصمیم گرفت در این زمینه اقدامات لازم را برای حفاظت از شخصیت های کشور انجام دهد و یگان حفاظت در سپاه پاسداران انقلاب ایجاد شود.

وی افزود: سپاه پاسداران همچنین در زمینه  حفاظت از هواپیماها اقدامات لازم را انجام داد و الحمدلله اقدامات صورت گرفته خیلی خوب بود، به دلیل اینکه سپاه این کار را با احساس مسئولیت انجام داد که کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران محل اتکایی برای کشور است.

لاریجانی با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه افزود: از گذشته جریانات تروریستی در پاکستان فعالیت داشته‌اند و این موضوع به مسئولان پاکستانی چندین بار گفته شده و اخیرا که رئیس مجلس پاکستان به ایران آمدند به وی در این رابطه توصیه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعا عقیده ما بر این است که باید بنیه دفاعی کشور تقویت شود و امیدوارم شاهد توفیقات بیشتر سپاه پاسداران در آینده باشیم.


9054332
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پرتغال به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس درباره عملکرد مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه در آمریکا به دلیل حمایت از مردم فلسطین پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به شکست راهبردهای دشمنان در برابر جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است