بین‌الملل 16:40 - 09 فروردین 1403
عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و اسرای سابق را از کرانه باختری بازداشت کردند.

بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون

عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی از شامگاه دیروز تا صبح امروز پنجشنبه دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و تعدادی از اسرای سابق را در کرانه باختری بازداشت کردند.

طبق گزارش المیادین، این بازداشت ها بیشتر در استان الخلیل متمرکز بوده، اما استان های رام الله، طولکرم، جنین، سلفیت و قدس اشغالی را نیز شامل شده است.

علاوه بر این، نیرو‌های اشغالگر به یورش‌ها و بدرفتاری‌های گسترده، ضرب و شتم شدید، و تهدید علیه بازداشت شدگان و خانواده‌هایشان و خرابکاری‌های گسترده و تخریب منازل شهروندان ادامه می‌دهند.

براین اساس، مجموع دستگیرشدگان پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر(شانزدهم مهر) به بیش از ۷۸۴۵ نفر رسیده که این تعداد، شامل بازداشت شدگان از منازل، بازداشت شدگان در ایست و بازرسی های نظامی، افرادی که خود را تحت فشار تسلیم کرده اند و کسانی که به عنوان گروگان بازداشت شده اند، می‌شود.

اشغالگران همچنین به جنایت ناپدید کردن اجباری اسرا در نوار غزه ادامه می‌دهند و از ارائه هرگونه اطلاعات به نهاد‌های حقوق بشری از جمله نهاد‌های ذی صلاح بین المللی و فلسطینی در مورد سرنوشت و محل بازداشت آنها خودداری می‌کنند.


12042565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به همراه مقامات منطقه‌ای این هفته در نشست مجمع جهانی اقتصاد حضور می‌یابند تا در خصوص آتش‌بس غزه گفتگو کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» با ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا، دانشگاه ایلینوی دانشجویان را تهدید کرد که اگر از حمایت از فلسطین دست بر ندارند، با بازداشت و تعلیق مواجه خواهند شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این جنگ ممکن است یک بار برای همیشه به بازگشت شهرک‌نشینان شمال پایان دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از بازداشت یک مرد سیاه‌پوست در آمریکا خبر می‌دهد که گویی رفتار خشن پلیس موجب جان باختن او شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اعتراض به بالا بودن تعداد فلسطینیان بازداشت‌شده از سوی این رژیم، خواستار کشتار فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آمریکایی تاکید کرد صهیونیست‌ها در غزه شکست خوردند، زیرا نیرو‌های حماس همچنان در شمال غزه حضور دارند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های دولتی غزه از ورود فقط ۴۹ کامیون در این هفته به شمال نوار غزه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که هیچ کس نمی‌تواند انتظار داشته باشد کشورش در برابر نسل کشی که فلسطینی‌ها ۲۰۳ روز در معرض آن قرار گرفته اند، سکوت کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تاکید کرد، استعفای هرزی هالوی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عکاس روزنامه بیلد آلمان تصاویری از دیدار مخفیانه سه ساعته دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان منتشر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است