سیاسی 14:04 - 29 فروردین 1403
وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک گفت.

ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است

«سید اسماعیل خطیب» در پیامی خطاب به «امیر سرلشگر موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمام فرماندهان، نیرو‌ها و کارکنان شجاع و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی، تحت اوامر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‌ای (حفظه‏‌ الله تعالی) را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و در تقابل با توطئه‌ها‏ی استکبار جهانی؛ صهیونیست‏‌های جنایت پیشه و ایادی حقیر آنها، همواره مایه مباهات و سربلندی این ملت شهید پرور و قدرشناس دانست.

متن کامل پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است (امام خمینی ره)

امیر سرلشکر موسوی

فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بااحترام، فرارسیدن یوم الله ۲۹ فروردین را که با تدبیر تاریخی و مدبرانه‌ی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه، روز ارتش نام گذاری شده است؛ خدمت جناب‏‌عالی، فرماندهان، نیرو‌ها و کارکنان شجاع و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‏‌گویم.

دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در عرصه‏‌های مختلف، نقش آفرین و همراه مردم عزیز کشورمان بوده و ان‏شاءالله، هم‌‏چنان و به طور روزافزون، منشأ خیرات و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز خواهند بود.

حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی، تحت اوامر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‌ای (حفظه‏‌ الله تعالی) در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و در تقابل با توطئه‌ها‏ی استکبار جهانی؛ صهیونیست‏‌های جنایت پیشه و ایادی حقیر آنها، همواره مایه مباهات و سربلندی این ملت شهید پرور و قدرشناس بوده و می‌‏باشد.

با نثار درود بیکران به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای راست قامت به ویژه شهدای عظیم الشأن ارتش ج. ا. ا؛ از درگاه احدیت، موفقیت و سربلندی بیش از پیش سرافرازان ارتش الهی را مسئلت می‌نمایم.

سید اسماعیل خطیب


12048210
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در مورد جدول ۱۰- ج در خصوص تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را به تصویب رساند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: مطهری زنده است، چون اندیشه مطهری راهگشا و درس‌آموز است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: مطهری زنده است، چون اندیشه مطهری راهگشا و درس‌آموز است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ می‌پردازند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معراجی گفت: نباید این تظاهرات و ضدیت با اقدامات اسرائیل را صرفا مربوط به داشجوبان بدانیم، آنچه واضح است اینکه تشکل یافتگی این دانشجویان یک ویژگی خاص است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ الهامی گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان شجاع ایران، با توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاسی گفت: اندیشکده‌های مهم در اروپا و آمریکا در برابر این سوال قرار گرفته‌اند که چرا باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنیم؟
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به روند انزوای رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب گفت: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به روند انزوای رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم پرداخت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است