بین‌الملل 21:04 - 05 آبان 1395
با آزاد سازی روستاها و مناطق اطراف موصل از دست تروریست ها ، منابع عراقی به انتشار بخش هایی از کتاب های درسی دوره های مختلف مدارس تدوین شده توسط داعش پرداختند.

مطالب کتب درسی داعش! +عکس
به گزارش فرهنگ نیوز، با آزاد سازی روستاها و مناطق اطراف موصل از دست تروریست ها ، منابع عراقی به انتشار بخش هایی از کتاب های درسی دوره های مختلف مدارس تدوین شده توسط داعش پرداختند.
 
این کتابها عمدتا با محتوای تشویق فعالیت های خشونت آمیز، تایید حاکمیت خلیفه خودخوانده و لزوم بیعت کردن با او به نگارش درآمده و به طور مثال در طراحی و تصویر سازی مسائل کتاب های ریاضیات از اسلحه و گلوله و بمب استفاده شده است.
 
در سوال یکی از کتابها آمده است که یحیی اسلحه ای به قیمت صد و بیست هزار ریال و مالک گلوله ای به قیمت ششصد و بیست هزار و هفتصد ریال و مادر عمار برای او قطار فشنگ به قیمت هشت هزار و هفتصد و پنجاه ریال خریداری کرد، خرید هر کدام از انها را به عدد بنویسید.
 
در این کتابها همچنین تصاویری از ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش و تروریست های داعشی به چاپ رسیده است.
 

8248519
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به جنگ‌طلبی سران کابینه صهیونیستی و به حال خود رها کردن اسرای این رژیم، کابینه نتانیاهو را جنایتکار خواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی اعلام کردند در قسمتی از استان حضرموت یمن که در اشغال امارات است، تصاویر پادشاه و ولیعهد عربستان را پایین کشیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اقدامات سرکوبگرانه در محوطه دانشگاه‌های آمریکا، در تضاد مطلق با چیزی است که ایالات متحده آن را حفظ آزادی‌ها و تضمین حق تظاهرات مسالمت‌آمیز می‌داند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اقدامات سرکوبگرانه در محوطه دانشگاه‌های آمریکا، در تضاد مطلق با چیزی است که ایالات متحده آن را حفظ آزادی‌ها و تضمین حق تظاهرات مسالمت‌آمیز می‌داند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اسبق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که تعدد جبهه‌ها در کنار بی ثباتی کابینه و اختلافات سیاسی و داخلی، مشکل این رژیم را دوچندان کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند همزمان با شلیک بیش از ۳۰ راکت از لبنان به سوی اراضی اشغالی آژیر خطر در شهرک‌های شمالی صهیونیستی به صدا درآمد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام پلیس پاکستان فاش کرد که افراد مسلح برای یک قاضی برجسته در استان خیبر پختونخوا در شمال غربی پاکستان کمین کرده و آن را ربودند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مؤسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» اعلام کرد علی‌رغم کشته‌شدن ۷ تن از کارکنانش در جریان حمله رژیم صهیونیستی، فعالیت خود را در نوار غزه ازسرگرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پایگاه خبری «النشره» نوشت حزب الله لبنان هر روز که از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه می‌گذرد، غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن صهیونیست دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه آمریکا در هفتمین دور از سفر‌های خود به غرب آسیا پس از شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، وارد عربستان شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است