اقتصادی 12:28 - 30 فروردین 1403
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه

امروز پنجشنبه ۳۰ فررودین ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
سکه تمام طرح قدیم ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
ربع سکه بهار آزادی ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان 
طلای ۲۴ عیار ۵ میلیون و ۹۹ هزار تومان 

12048436
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: رکورد صدور پروانه‌های ساختمانی در بافت‌های فرسوده کشور بعد از انقلاب اسلامی در سال گذشته شکسته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیادملی گندمکاران گفت: با توجه به اهمیت خودکفایی گندم تسریع در پرداخت مطالبات و اعلام جایزه گندم امری ضروری است، در غیراین صورت این محصول استراتژیک جایگزین خوراک دام و طیور می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: نمایشگاه ایران اکسپو، فرصتی برای تجاری‌سازی محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به اهمیت خودکفایی گندم تسریع در پرداخت مطالبات و اعلام جایزه گندم امری ضروری است، در غیراین صورت این محصول استراتژیک جایگزین خوراک دام و طیور می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خودرو‌های فرسود گفت: تولید ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود و عملا با این تعداد نمی‌توان جایگزینی مناسب برای خودرو‌های فرسوده داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با افزایش تقاضا برای شهادت امام جعفر صادق (ع) ۲ پرواز فوق‌العاده رفت و برگشت قرار داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: این اطمینان خاطر را می‌توانیم به بازار بدهیم که تصمیمات هیات مدیره سازمان در راستای بهبود عملکرد بازارگردان‌ها است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: علی رغم تغییر قیمت چای، این محصول به وفور در بازار موجود است و کمبودی در این زمینه نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» طبق اعلام یکی از مدیران آزادراه‌های کشور و براساس جدید‌ترین جداول ارائه شده پرداخت عوارض در سکو‌های پرداخت اینترنتی آزادراه‌ها با افزایش ۳۰ درصدی روبرو شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: بنابر آمار روزانه ۲۰ تا ۲۲ هزار تن میوه، صیفی و فرنگی‌جات در میدان مرکزی توزیع می‌شود که بخشی از آن مازاد بر نیاز است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است