اقتصادی 10:14 - 12 اردیبهشت 1403
مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: این اطمینان خاطر را می‌توانیم به بازار بدهیم که تصمیمات هیات مدیره سازمان در راستای بهبود عملکرد بازارگردان‌ها است.

اختیاری شدن بازارگردانی به معنی حذف آن از بازار نیست + فیلم

قادر معصومی خانقاه، مدیر نظارت بر بورس‌ها در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اختیاری شدن بازارگردانی به معنی حذف بازارگردان از بازار نیست. شرکت‌ها کماکان می‌توانند بازارگردان داشته باشند و به عملیات بازارگردانی ادامه دهند و اصلا شش ماه این فرصت زمانی در مصوبه داده شده است.



این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم به بحث رفتار شرکت بورس و فرابورس برگردیم که ممکن است سلیقه‌ای برخورد کنند؟ باید گفت خیر شاخص‌ها و موضوعاتی که از سوی این دو شرکت بابت این که یک شرکت الزام به بازارگردانی داشته باشد از سوی ما یعنی سازمان بورس بررسی می‌شود و سعی خواهیم کرد این موارد در یک قالب باشد که رفتار سلیقه‌ای اتفاق نیفتد.



معصومی همچنین بیان کرد: این اطمینان خاطر را می‌توانیم به بازار بدهیم که تصمیمات هیات مدیره سازمان در راستای بهبود عملکرد بازارگردان‌ها است.


12052268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» طبق مصوبه 659 شورای رقابت، خودروهای برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودروهای سواری مصوبه 543 خارج شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت کارخانه ای محصولات سایپا ویژه خردادماه 1403 اعلام شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مرکز آمار ایران از افزایش 53 درصدی عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه های رسمی کشور در فروردین 1403 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سهمیه های بنزین خردادماه خودروهای شخصی و عمومی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد امروز (یکم خرداد ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران درباره قراردادهای کار کارگران می گوید: نزدیک به 50 درصد کارگاه ها قرارداد تک نسخه ای دارند و نسخه قرارداد دست کارگر نیست.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 37 سنت معادل 0.44 درصد کاهش به 83 دلار و 34 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» معاون آب و آبفای وزرات نیرو در دهمین اجلاس شورای جهانی آب گفت: در خصوص تامین آب برای انسان ها و طبیعت ضرورت دارد بررسی شود که چرا در سه دهه اخیر هنوز شاخص برخورداری جمعیت جهان از آب آشامیدنی سالم به 75 درصد نرسیده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت دلار که طی ساعات نخست حادثه بالگرد رئیس جمهور که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، به بالای 60 هزار تومان هم رسیده بود، هم اکنون به کانال 56 هزار تومان بازگشته است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» دو شهروند چینی در آمریکا به علت کلاهبرداری حداقل 73 میلیون دلاری در زمینه ارزهای دیجیتال دستگیر شدند.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» اتاق بازرگانی ایران در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه ضمن صدور پیام تسلیت اعلام کرد هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، جان در راهی گذاشت که هدف آن جز خدمت نبود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است