بین‌الملل 10:40 - 10 اردیبهشت 1396
یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد «محمود عباس» کاری برای کم کردن رنج مردم نوار غزه انجام نداده و رئیس فلسطین به شمار نمی‌رود.

عضو حماس: «محمود عباس» رئیس فلسطین نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی حماس در اظهاراتی اعلام کرد آنچه امروز بر سر مردم فلسطین در نوار غزه آمده است نتیجه توافق شوم اسلو است.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، الزهار در تظاهراتی که در محکومیت محاصره و توطئه علیه نوار غزه برگزار شده بود، گفت: «محمود عباس» (رئیس تشکیلات خودگردان) رئیس ملت فلسطین نیست که آن را تقسیم کرده و وی جنایاتی در حق انسانیت انجام داده است.

این عضو حماس در ادامه گفت عباس بر روی مکانی که «ساحل مقدس همکاری امنیتی» نامیده می‌شود، ایستاده و کاری برای رفع‌کردن رنج اسرای ما انجام نمی‌دهد؛ همه کسانی که علیه مصلحت ملت فلسطین کار می‌کنند، مشروعیت ندارند و تصمیم‌های آنها باطل است.

الزهار تأکید کرد: ایمان داریم که محاصره از بین خواهد رفت، اسرا آزاد خواهند شد و سرزمین ما به سمت ما باز خواهد گشت.

وی در ادامه از مصر خواست گذرگاه رفح را به صورت دائمی و فوری بازگشایی کند و از درد و رنج مردم محاصره شده غزه بکاهد .

حدود یک ماه پیش بخشی از حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان در نوار غزه کم شد و این موضوع با واکنش‌های گسترده‌ای روبرو بود.


9055547
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از حمله پهپادی و موشکی به اهداف اسرائیلی در خلیج عدن و فلسطین اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است