بین‌الملل 10:06 - 26 اردیبهشت 1403
آویگدور لیبرمن با هجمه تند علیه نتانیاهو و کابینه سیاسی وی و نیز کابینه جنگ اسرائیل تاکید کرد که حماس و یحیی السنوار در دل تونل ها جنگ را بسیار بهتر از نتانیاهو مدیریت می کنند و نتانیاهو موجب شده تا اسرائیل حمایت بین المللی خود را از دست بدهد.

لیبرمن: سنوار در تونل‌ جنگ را بهتر از نتانیاهو اداره می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد از عملکرد مقامات نظامی و سیاسی این رژیم در جنگ غزه هجمه تندی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر و کابینه جنگ این رژیم انجام داده و تاکید کرد که آنها اسرائیل را به سمت شکست سوق می‌دهند.

لیبرمن گفت: جنبش حماس و «یحیی السنوار» رئیس این جنبش در نوار غزه در دل تونل‌ها جنگ را بسیار بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کنند.

وی افزود: کابینه اسرائیل هیچ چشم انداز و برنامه‌ای برای نحوه مدیریت عملیات‌ها ندارد و نتانیاهو به دلیل سردرگمی و شکست‌های خود حمایت بین المللی از اسرائیل را از بین برده است.

لیبرمن در ادامه تاکید کرد که بنی گانتس و گادی آیزنکوت اعضای ارشد کابینه جنگ اسرائیل باید این کابینه را ترک کنند زیرا هیچ تاثیری بر آن ندارند.

این مسئول صهیونیست تصریح کرد: هر کاری که کابینه نتانیاهو انجام می‌دهد برای بقای سیاسی خود است و اهمال کاری این کابینه شکاف بزرگی در جامعه اسرائیلی به وجود آورده است. همه کسانی که مسئول شکست اسرائیل در 7 اکتبر هستند باید کنار بروند.

به گزارش تسنیم، در حالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر و کابینه فاشیست وی با وجود عدم هیچ چشم اندازی برای تحقق حتی یکی از اهداف خود در جنگ غزه همچنان اصرار بر تداوم این جنگ فرسایشی دارند، محافل صهیونیستی و مقامات کنونی و سابق این رژیم به کابینه نتانیاهو توصیه می‌کنند که هرچه سریعتر یک توافق برای آتش بس جامع در نوار غزه و جبهه شمالی فلسطین اشغالی منعقد کرده و زودتر به توافق تبادل اسرا برسد.

«دان حالوتس» رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: نیروهای ارتش ما در نوار غزه و در جبهه شمالی بیهوده کشته می‌شوند زیرا هیچ هدفی در این جنگ وجود ندارد. تنها تصویری که در تاریخ اسرائیل حک خواهد شد شکست در 7 اکتبر 2023 است.

انتهای پیام/


12055710
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نخست وزیر دولت موقت لبنان با اشاره به ضرورت تشویق آوارگان سوری برای بزرگشت به کشورشان اعلام کرد که بیروت با چند کشور عربی برای بازگرداندن این آوارگان توافق کرده و هماهنگی هایی با سوریه در این زمینه وجود دارد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در اطلاعیه ای از حملات گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ خبر داد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه امروز با گذشت 235 روز از آغاز تهاجم اشغالگران، آخرین آمار مربوط به جنگ را اعلام کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزارت دفاع فرانسه در حالی از بررسی طرح اعزام مربی به اوکراین برای آموزش نیروهای این کشور در محل خبر داده که اوکراین از این طرح پاریس به شدت استقبال کرده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزارت معادن و نفت حکومت طالبان از علاقه شرکت های ایرانی برای سرمایه گذاری در بخش گاز افغانستان خبر داد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نخست وزیر اسپانیا با بیان اینکه مادرید کشور فلسطین را به طور رسمی به رسمیت می شناسد، این اقدام را حق مشروع مردم فلسطین دانست.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک نشریه غربی در مطلبی از دو دستگی و اختلاف در ائتلاف نظامی ناتو درباره طرح اعزام نیرو به اوکراین خبر داد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» محافل صهیونیستی نگران تبدیل شدن نوار غزه به یک ویتنام برای اسرائیل هستند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» طوفان و گردباد شدید در مناطق مختلف آمریکا تاکنون باعث کشته شدن دستکم 22 نفر و زخمی شدن صدها نفر شده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک رسانه عبری زبان فاش کرد بنیامین نتانیاهو با رسوایی جدیدی مواجه شده است که به واکسن های فایزر مربوط می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است