بازار 08:31 - 18 اردیبهشت 1403

معرفی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

امروزه با پیچیده‌تر شدن مسائل حقوقی نیاز به داشتن یک وکیل متخصص در پرونده‌های حقوقی بیش از گذشته احساس می‌شود. اگر در حال حاضر درگیر مشکلات حقوقی هستید باید بدانید که بدون کمک گرفتن از یک وکیل متخصص و متعهد علاوه بر اینکه شانس شما برای پیروزی کمتر می‌شود، همچنین این احتمال وجود دارد که گرفتار ضرر و زیان مالی شوید. 

مشهد یکی از کلان‌شهرهایی است که پرونده‌های زیادی در دادگاه‌های آن در جریان است که تمامی این پرونده‌ها برای اینکه به سرانجام برسند به یک وکیل متخصص و کاربلد نیاز دارند. هرچند معرفی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد از بین لیست وکلای متعدد در این شهر، کار بسیار سختی است اما در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا با ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز یک وکیل خوب آشنا شوید تا بتوانید به‌راحتی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد را پیدا کنید.

 

معرفی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

در این مطلب تمام تلاش خود را کردیم تا با بررسی همه جانبه ویژگی‌های مهم وکیل خبره، دغدغه‌های شما عزیزان را در انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد پوشش دهیم. مطالعه این مطلب به شما کمک می‌کند تا با شناخت بیشتر و دید بازتری نسبت به انتخاب وکیل متخصص اقدام نمایید.

اگر به دنبال معرفی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هستید، مریم جلالی موفقیت شما را در پرونده‌های حقوقی به بهترین نحو و با کمترین هزینه تضمین می‌کند. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و عضو کانون وکلای خراسان رضوی هستند. 

مریم جلالی به عنوان وکیل کلاهبرداری در مشهد با تسلط به قوانین و چالش‌های این حوزه صفر تا صد روند پرونده را بر عهده گرفته و دریافت نتیجه دلخواه را تضمین می‌کند.

وکیل مریم جلالی جزو بهترین وکلای خانم در مشهد هستند که با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینهٔ‌های دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری، ملکی به صورت کاملاً تخصصی و با داشتن تجربه و اشراف کامل به امورات حقوقی و درصد موفقیت بسیار بالا انجام می‌دهد و در چند سال اخیر به عنوان بهترین وکیل مواد مخدر در مشهد شناخته شده است.

شما عزیزان در داخل و یا خارج از کشور می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ثبت درخواست مشاوره حقوقی از مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در مشهد بهره‌مند شوید تا وکیل مریم جلالی شما را در حل مشکلتان راهنمایی کند. جهت هماهنگی و دریافت وقت مشاوره و یا سپردن وکالت و طرح دعوی از طریق شماره‌های درج شده با ایشان تماس حاصل کنید. 

05135019840

همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت مریم جلالی مراجعه کنید و با ارسال پیام برای دریافت خدمات حقوقی و مشاوره وارد فرآیند حل مشکل خود شوید.

https://maryamjalalivakil.com/

وکیل مریم جلالی با تجربه و دانش بالا در حوزه وکالت، قدرت استدلال بالا در دفاعیات، پرونده‌های موفق متعدد، صداقت در کار و… یک همراه مطمئن در پرونده‌های شماست. 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

اهمیت و ضرورت انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

اگر جزو افرادی هستید که به دلیل هزینه دستمزد وکیل از گرفتن وکیل امتناع می‌کنید باید بدانید که خیلی زود دچار حسرت و پشیمانی می‌شوید. در ادامه مهم‌ترین دلایل گرفتن وکیل پایه یک دادگستری را بررسی می‌کنیم.

  1. یک وکیل حقوقی در زمینهٔ قوانین و مقررات حقوقی از تخصص و تجربه کافی برخوردار است. وکلای حقوقی از پیچ و خم مسائل حقوقی آشنایی کامل دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین راه را برای حل مسائل حقوقی خود انتخاب کنید.
  2. یک وکیل متخصص در دادگاه به جای شما حاضر می‌شود و به عنوان نماینده شما از حق و حقوق شما دفاع می‌کند. همچنین، به شما کمک می‌کند تا در دادگاه بهترین دفاع را داشته باشید و دادگاه را به نفع خود تمام کنید.
  3. یک وکیل متخصص در نگارش و تنظیم اسناد حقوقی مانند قراردادها و دفاعیه‌ها به شما کمک می‌کند تا خطاها و اشتباهات حقوقی شما را به حداقل برساند. 
  4. با گرفتن مشاوره حقوقی در مشهد از وکلای خبره، آگاهی شما در مورد حقوق قانونی‌تان بیشتر می‌شود و می‌توانید از بهترین و سریع‌ترین راه ممکن برای رسیدن به حقوق قانونی خود استفاده کنید.
  5. با استفاده از راهنمایی‌های وکلای حقوقی می‌توانید از بروز مشکلات بزرگ‌تر در آینده پیشگیری کنید. در واقع، همان‌طور که می‌دانید جلوی ضرر رو هر وقت بگیرید، منفعته!

این 5 دلیل به راحتی نشان می‌دهد که انتخاب یک وکیل متخصص یک برد مقتدرانه است چرا که علاوه بر اینکه از ضررهای مالی و پایمال شدن حق شما جلوگیری می‌کند، در زمانتان نیز صرفه جویی می‌شود. اگر می‌خواهید با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد آشنا شوید، در ادامه به معرفی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری مشهد می‌پردازیم.

انتخاب وکیل دادگستری

راهنمای انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

انتخاب وکیل خوب و باتجربه را باید با دانش و آگاهی انجام دهید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید. وکیل به عنوان نماینده شما در دادگاه حاضر می‌شود؛ به همین علت باید در انتخاب وکیل خبره نهایت دقت را داشته باشید. در ادامه به شما مهم‌ترین نکات را در زمینهٔ انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد بررسی می‌کنیم.

۱- در ابتدا باید به درستی از نیاز حقوقی خود آگاهی پیدا کنید و حوزه حقوقی و خدماتی که نیاز دارید را بررسی کنید. آگاهی کامل شما از خواسته ای که دارید در پیشبرد سریع پرونده موثر است.

۲- وکلا در زمینه های مختلفی تخصص دارند. وکیلی که انتخاب می‌کنید باید در زمینهٔ حقوقی شما متخصص باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. اگر پرونده شما ملکی است از یک وکیل ملکی کمک بگیرید.

۳- بهتر است در بین آشنایان و دوستان خود نسبت به شناسایی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد تحقیق کنید تا از تجربیات و نظرات آن‌ها هم بهره‌مند شوید. قطعا تجربیات آن‌ها و نتایجی که به دست آوردند، بسیار به شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید از همان وکیلی که در موفقیت آن‌ها نقش داشته، کمک بگیرید و پرونده خود را با ایشان در میان بگذارید.

۴- نظرات موجود در سایت‌ها و فروم‌ها را در ارتباط با وکیل انتخابی خود بررسی کنید تا متوجه کاربلد بودن وکیل شوید. همچنین می‌توانید حسن شهرت وکیل را از میان موکلان پیشین ایشان نیز مطلع شوید. به سوابق کاری و میزان تجربیات وکیل دقت کنید. میزان موفقیت در پرونده‌های مرتبط با موضوع شما در گذشته می‌تواند احتمال موفقیت پرونده شما را نیز افزایش دهد.

۵- وکیلی را انتخاب کنید که تا انتهای پرونده در دسترس باشد تا بتواند کارهای شما را به‌خوبی پیگیری کند و پاسخگوی سوالات شما باشد. وکیلی که ارتباط خوب با موکل خود ندارد و نمی‌تواند اطلاعات کافی به او بدهد، حس خوبی را به موکلش منتقل نخواهد کرد. عدم ایجاد همدلی مانع از رسیدن به نتیجه دلخواه می‌شود.

۶- پس از انتخاب وکیل یک جلسه با ایشان داشته باشید و پیرامون پرونده صحبت کنید و تمام سوالات خود را بپرسید. در این جلسه می‌توانید متوجه شوید که می‌توانید رابطه راحت و صمیمانه با وکیل داشته باشید یا خیر. ارتباط موثر و اعتماد بین شما و وکیل در پیشبرد پرونده و همکاری موثر حائز اهمیت است و باعث می‌شود تا موکل نیز اطلاعات کمک کننده بیشتری نیز ارائه دهد. یک ارتباط خوب و دو طرفه یک اصل مهم در انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است.

۷- قبل از شروع به همکاری در مورد مسائل مالی شفاف و دقیق صحبت کنید تا در آینده مشکل و سوءتفاهمی پیش نیاید. هزینه وکیل در مشهد ممکن است موجب صرف نظر کردن شما از دریافت خدماتی شود که حق شما است اما سرکار خانم مریم جلالی این هزینه را تا حد امکان کاهش داده‌اند تا با پرداخت مبلغی منصفانه از این خدمات بهره‌مند شوید.

حال که با معیارها و ویژگی‌های مهم انتخاب یک وکیل توانمند آشنا شدید به معرفی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد می‌پردازیم. یکی از وکلای پایه یک دادگستری که در شهر مشهد فعالیت می‌کنند، سرکار خانم مریم جلالی است. تجربه وی با توجه به پرونده‌های کیفری، خانوادگی، حقوقی، ملکی و .. متعدد بسیار زیاد است. ایشان با امین بودن در پرونده‌های حقوقی و موفقیت‌های پی در پی، توانسته است خود را به عنوان بهترین وکیل مشهد معرفی نماید. با انتخاب خانم جلالی به عنوان وکیل خود، می‌توانید از تخصص، تجربه و تعهد ایشان در مسیر احقاق حقوق خود بهره‌مند شوید.

ویژگی های وکیل دادگستری

ویژگی‌های مهم وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

هرچند انتخاب وکیل کار ساده‌ای هست ولی انتخاب یک وکیل متخصص و کاربلد که شما را پیروز میدان کند، کار بسیار پیچیده‌ای است. قبل از معرفی وکیل پایه یک دادگستری در مشهد باید با ویژگی‌های مهم یک وکیل متخصص آشنا شوید تا با آگاهی کامل بتوانید بهترین وکیل در مشهد را انتخاب کنید.

قبل از انتخاب وکیل باید جلسه‌ای را با ایشان داشته باشید و تمام اسناد و مدارک را ارائه دهید. یک وکیل خوب پس از بررسی دقیق مدارک، شما را از نتایج احتمالی پرونده در آینده مطلع می‌کند و همچنین هزینه‌های دادرسی دعاوی حق الوکاله و مدت زمان رسیدگی به پرونده را به شما اطلاع می‌دهد. حال شما می‌توانید یک تصمیم اصولی در مورد طرح دعوا و انتخاب وکیل مورد نظر بگیرید.

وکیل متخصص

  1. در حوزه کاری خودش متخصص است

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد باید درزمینهٔ مورد فعالیت خودش، متخصص باشد که این تخصص را می‌تواند درزمینهٔ‌های حقوقی، کیفری، مدنی و…. داشته باشد. به عنوان مثال اگر پرونده شما در زمینهٔ کیفری است، وکیلی که سال ها در حوزه طلاق و خانواده فعالیت کرده است، نمی‌تواند شما را به درستی راهنمایی کند و انتخاب وی اشتباه است. شما باید از یک وکیل متخصص کیفری کمک بگیرید.

  1. وکیل خوب همیشه بروز است 

قوانین و مقررات روز به‌روز در حال تغییرات است و یک وکیل خوب باید کاملا به‌روز باشد و تنها به دانش و معلومات گذشته خود اکتفا نکند تا بتواند بهترین نتایج را به دست آورد. این بروز بودن می‌تواند به وکلا کمک کند تا از کوچک‌ترین فرصتی برای دفاع از موکل خود استفاده کنند. برای آگاهی از بروز بودن وکیل می‌توانید سابقه‌های تحقیقاتی، تالیف کتاب، انتشار مقاله در نشریات معتبر ایشان را بررسی کنید.

وکیل مورد اعتماد

  1. امین و مورد اعتماد باشد

یک وکیل خوب و درجه یک باید فردی امین و رازدار باشد و در حفظ اطلاعاتی که در اختیارش قرار می‌‌گیرد، نهایت تلاش را داشته باشد. چه بسا پرونده‌هایی که برای ترس از افشا و آبروریزی به جریان نیفتادند و از پیگیری حق و حقوق خود خودداری کردند! یک وکیل امین پس از پایان پرونده نیز نباید جریانات و اتفاقات پرونده را پیش دیگران افشا کند و این آرامش خاطر را برای موکلین خود فراهم کنند تا به دنبال احقاق حق و حقوق خود باشند.

  1. امید واهی و غیرواقعی به موکل ندهد

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد کسی است که با موکل خود روراست و صادق باشد. نباید صرفا برای گرفتن حق الوکاله امید کاذب به موکل خود بدهد بلکه باید او را در جریان کامل مراحل و واقعیات پرونده قرار دهد.

 یک وکیل خوب با بیان واقعیات و گوشزد کردن احتمالات، آمادگی شما را برای پذیرفتن نتیجه بیشتر خواهد کرد. در این صورت حتی اگر با شکست روبرو شوید چون آمادگی آن را داشتید، قطعا شرایط روحی بهتری نسبت به زمانی که با وعده و وعیدهای پوچ امید کاذب داشتید، خواهید داشت.

  1. راه حل سریع و کم هزینه را پیشنهاد دهد

یک وکیل خوب همیشه چندین راه حل قانونی را در چنته دارد. همچنین از اعتبارات خودش برای مذاکره و لاوی گری در پرونده می‌تواند استفاده نماید.

  1. از روابط عمومی و فن بیان قوی برخوردار است

از آنجایی که زمان دفاع در جلسات رسیدگی کوتاه است؛ یک وکیل خوب باید با بیان قوی و نافذ در زمان کوتاه از موکل خود دفاع کند.

  1. زمان لازم برای موکل اختصاص دهد

یک وکیل خوب همواره موکل را از روند پرونده‌اش مطلع می‌کند و با برگزاری جلسات انتقال اطلاعات و پاسخگویی به سوالات او آرامش خاطر را برای موکل خود فراهم می‌کند.

  1. ساکن شهر شما باشد

درست است که قانون اساسی در تمام ایران یکسان است اما این نکته را مدنظر داشته باشید که حکم قاضی می‌تواند با توجه به رسوم و فرهنگ اجتماعی منطقه متفاوت باشد؛ به همین علت بهتر است که وکیل ساکن شهر خودتان باشد تا از این فرهنگ و رسوم آگاهی کاملی داشته باشد. به علت تنوع فرهنگی و مذهبی در مشهد، بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد باید با فرهنگ و قوانین محلی این شهر آشنایی کامل داشته باشد.

مشاوره با وکیل

اهمیت مشاوره با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

متاسفانه خیلی از افراد بر این باورند که می‌توانند به‌تنهایی از پس مشکلات حقوقی خود برآید و پس از ضررهای مالی یا ضایع شدن حقشان متوجه اهمیت داشتن یک وکیل خوب در پرونده‌های حقوقی و قضایی می‌شوند. 

همان‌طور که هنگام بیماری باید به پزشک متخصص مراجعه کرد، در صورت مواجه با مشکلات حقوقی و قضایی نیز باید به یک وکیل خبره و مطمئن مراجعه کرد. حضور یک وکیل متخصص در پرونده‌های حقوقی به شما کمک خواهد کرد تا با هزینه کم بتوانید بهترین راهکار قانونی و حقوقی را برای حل مسئله حقوقی‌تان استفاده کنید و مانع از پایمال شدن حق و حقوق خود شوید.

درست است که داشتن یک وکیل مهم است اما انتخاب درست یک وکیل کارکشته و متخصص به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا وکیل نقش مهمی در موفقیت پرونده شما دارد. یک وکیل خبره با آگاهی کامل از قوانین حقوقی می‌تواند راهکاری ساده و قانونی به شما ارائه دهد تا در زمان کم و با حداقل هزینه به نتیجه دلخواه خود برسید. در ادامه با معرفی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد به شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمک خواهیم کرد.

تعهدات وکیل

بررسی تعهدات بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

یک وکیل نسبت به موکل خود تعهداتی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. 

  1. تعهدات وکیل به انجام موضوع وکالت: 

وکیلی که برای پرونده خود انتخاب کردید، ملزم به انجام موضوع وکالت شما بر اساس قوانین کشور است. این تعهدات به موکل این اطمینان را می‌دهد که وکیل از هیچ تلاشی برای انجام وظایف وکالتش دریغ نمی‌کند. تعهدات به انجام موضوع وکالت عبارت‌اند از:

  • یک وکیل متخصص باید به تعهدات حرفه‌ای و اخلاقی مرتبط با وکالت عمل کرده و از اجرای موردی که ممکن است به ضرر موکل تمام شود، امتناع کند. 
  • وکیل موظف است تا تمام تحقیقات و بررسی‌های لازم از جمله استفاده از دلایل و مدارک مناسب برای حفظ منافع موکل خود انجام دهد. 
  • وکیل باید موکل را در جریان تمام مراحل پرونده قرار دهد و یک شنونده خوب برای نظرات او در مورد تصمیمات گرفته شده ، باشد.
  1. تعهدات وکیل نسبت به حفظ اسرار زندگی موکل: 

ماده 30 قانون وکالت وظیفه وکیل را این‌گونه تعریف می‌کند: «وکیل باید در خصوص اسراری که به عنوان نتیجه وکالت از سوی موکل آگاه شده است و همچنین اطلاعات مربوط به شخصیت، شرافت و اعتبار موکل را محفوظ نگه دارد.» در صورت نقض فاش شدن اسرار موکل، قانون برای تأدیب وکیل، مجازات کیفری در نظر گرفته‌ است.

  1. تعهد وکیل نسبت به رعایت مصلحت موکل: 

وکیل نباید کاری برخلاف مصلحت موکل خود انجام دهد. بر طبق ماده 41 قانون وکالت، در صورت اثبات خیانت وکیل به موکل خود و ضایع شدن حقی از موکل، وکیل برای همیشه از شغل وکالت محروم خواهد شد و موکل می‌تواند از وکیل خسارت بگیرد. 

وظایف وکیل

وظایف یک وکیل پایه یک دادگستری

از ابتدای این مقاله در ارتباط با ویژگی‌ها و راههای تشخیص بهترین وکیل پایه یک دادگستری صحبت کردیم. شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که وکیل پایه یک دادگستری به چه شخصی گفته میشود و چه تفاوتی با دیگر وکلا دارد که باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشیم. در ادامه به بررسی وظایف یک وکیل پایه یک دادگستری می پردازیم تا با تخصص این وکلا بیشتر آشنا شوید.

پرونده‌های زیادی در دادگاه‌های ایران در جریان است که تمامی این پرونده‌ها برای اینکه به سرانجام برسند به یک وکیل پایه یک دادگستری نیاز دارند. در واقع، اصلی ترین وظیفه یک وکیل این است که برای موفقیت در پرونده از هیچ تلاشی دریغ نکند و به دنبال شواهد و مدارکی برای اثبات ادعاهای خود بوده تا به نتیجه دلخواه که همان پیروزی در پرونده است، برسد. 

زمانی که به دنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هستید، باید از وظایف او آشنایی کامل داشته باشید. این وظایف را قانون مشخص کرده و اگر وکیل نسبت به انجام آن‌ها سهل انگاری کند، به عنوان متخلف شناخته می‌شود.

مهم‌ترین وظایف یک وکیل پایه یک دادگستری عبارت‌اند از: 

1- وکیل پایه یک دادگستری در قدم اول باید نهایت تلاش خود را برای برقراری صلح و سازش بین طرفین پرونده انجام دهد.

2- یکی دیگر از وظایف وکیل پایه دادگستری یک این است که در زمان دریافت مدارک از موکل به او رسید بدهد.

3- قرارداد وکالت بین وکیل و موکل باید تنظیم شود. در این قرارداد مبلغ حق الوکاله باید شفاف و دقیق به صورت عددی و با حروف نوشته شود تا در آینده مشکلی از بابت مسائل مالی پیش نیاید.

4- وکیل پایه یک دادگستری بر اساس مشکل موکل خود، باید دادخواست یا شکوائیه تنظیم کند و همچنین لوایحی که برای دفاع لازم است را بنویسد و در جلسه دادگاه حضور پیدا کند و باید تمام توان خود را در احقاق حق موکلش بگذارد.

5- ابلاغیه‌های قانونی را که از طرف دادگاه برای او ارسال می‌شود را باید ظرف مهلت قانونی به موکل خود اطلاع دهد و او را در جریان لحظه ای امور قرار دهد.

این 5 مورد جزو مهمترین وظایف یک وکیل پایه یک دادگستری است. حال که با وظایف وکیل پایه یک دادگستری آشنا شدید به بررسی تفاوت میان وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری می‌پردازیم.

تفاوت میان وکیل پایه یک دادگستری و پایه دو دادگستری

از اصلی ترین تفاوت‌ها میان وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری در زمینهٔ اختیارات آن‌ها است. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند بدون محدودیت تمامی دعاوی حقوقی و کیفری را برعهده بگیرد اما وکیل پایه دو تنها می‌تواند پرونده‌های کیفری خاصی را رسیدگی کند که این پرونده‌ها مربوط به حبس تعزیری کمتر از ۱۰ سال است. همچنین در پرونده‌های مالی تنها دعاوی مالی که کمتر از ۵۰ میلیون تومان است را می‌تواند قبول کند. 

وکیل پایه یک دادگستری بدون هیچ محدودیتی می‌تواند کلیه دعاوی مرتبط با امور ملکی، امور مهاجرتی، امور خانواده، امور مربوط به شرکت‌ها و… رسیدگی کند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر دعاوی که وکیل پایه یک دادگستری قادر به رسیدگی به آن‌هاست می‌پردازیم.

خدمات بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

آشنایی با خدمات بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

حوزه فعالیت وکلای پایه یک دادگستری متفاوت است و برای انتخاب بهترین وکلای پایه یک دادگستری در مشهد باید با آنها بیشتر آشنا شوید. در ادامه به مهمترین تخصص‌های وکلا میپردازیم.

  • وکیل کیفری

وکیل کیفری در زمینهٔ بررسی پرونده‌ها و جرایم کیفری و جزایی مانند قتل، کلاه‌برداری، قاچاق، تجاوز، سرقت و...متخصص است. در این پرونده‌ها یک شخص علیه شخص دیگری مرتکب جرم یا جنایت شده و حق شخص مقابل را به طور عمد پایمال کرده است. چنانچه با مشکلاتی از این قبیل روبرو هستید برای مشاوره با بهترین وکیل کیفری مشهد کلیک کنید.

  • وکیل خانواده

در دعاوی خانوادگی نیاز به یک وکیل متخصص خانواده است تا مواردی مثل طلاق، انحلال نکاح، مهریه، حضانت و … را با کمترین چالش و در کوتاهترین زمان حل کند. مریم جلالی وکیل خانواده در مشهد به تمام امور خانواده اشراف و تسلط کامل دارد و می‌تواند با مهارت کامل آنچه به دنبالش هستید را محقق سازید.

  • وکیل طلاق

یکی از شاخه‌های وکیل خانواده، وکیل طلاق است که به طور تخصصی در زمینهٔ دعاوی طلاق و جدایی زوجه فعالیت می‌کند. برای انتخاب بهترین وکیل طلاق در مشهد باید به مهارت و پرونده‌های پیشین وکیل توجه داشته باشید. مریم جلالی با در دست داشتن پرونده‌های موفق بسیاری در این حیطه می‌تواند به شما کمک کند.

  • وکیل ملکی

یک وکیل ملکی در مشهد باید با تمامی قوانین مرتبط با ملک آشنایی کامل داشته باشد و بیش از 150 پرونده ملکی موفق در کارنامه خود داشته باشد.

  • وکیل تنظیم قرارداد

روابط اجتماعی روز به‌روز پیچیده‌تر می‌شود و به همین علت باید توافقات آن‌ها به طور شفاف و دقیق مکتوب شود و طرفین امضا کنند تا در مواقع لزوم بتوان به آن‌ها استناد کرد. وکیل تنظیم قرارداد به تمام قوانین مرتبط با هر نوع قراردادی مسلط است و به افراد کمک می‌کند تا بهترین متون قراردادی را تنظیم کنند تا حقی از آن‌ها پایمال نشود.

  • وکیل شرکت‌ها 

به وکیلی که در امور مرتبط با شرکتها دارای سابقه و تجربه فراوان است و اطلاعات کاملی دارد، وکیل متخصص شرکتها میگویند. فرقی ندارد این شرکتها جزو شرکتهای قانون تجارت باشند یا جزو شرکت های غیر تجاری باشد. یک وکیل متخصص در امور شرکتها به تمام این شرکتها رسیدگی میکند.

  • وکیل مهاجرت

برخی از وکلا در ارتباط با امور مهاجرتی بسیار متبحر هستند و از دانش و آگاهی بالایی برخوردار هستند. تمامی افرادی که به دنبال مهاجرت هستند باید از دانش و تجربه این وکلا کمک بگیرند. وکلای مهاجرت در امور مهاجرت به کشورهای دیگر و اخذ تابعیت مهاجرین و دفاع از حقوق آنها در کشورهای مقیم فعالیت دارند.

  • وکیل متخصص سفته و چک

امروزه بیشتر معاملات از طریق اسناد تجاری مانند سفته و چک انجام میشود؛ اما با وجود رکود اقتصادی و وضعیت نابسامان اقتصاد، چک های زیادی وجود دارند که به علت عدم موجودی نقد نمی شوند. شاید در نگاه اول دعاوی چک و سفته ساده به نظر برسد اما ارائه راهکار حقوقی برای این دعاوی از پیچیدگیهای بالایی برخوردار است. یک وکیل متخصص چک و سفته باید با این پیچیدگی ها آشنایی کامل داشته باشد تا با دانش و تجربه خود بتواند به بهترین نحو رضایت موکلین خود را به دست آورد.

علاوه بر حوزه‌های فوق چنانچه به دنبال بهترین وکیل در حوزه دعاوی حقوقی هستید، می‌توانید از مریم جلالی کمک بگیرید.

وکیل خانم بهتر است یا وکیل آقا؟

یکی از سوالات چالشی که همه افرادی که نیاز به انتخاب وکیل خبره در ذهن دارند، موضوع جنسیت وکیل است. تخصص، دانش، مهارت و قابلیت‌های حقوقی بین وکیل خانم و آقا هیچ تفاوتی ندارد و بین هر دو جنسیت وکلای خبره زیادی وجود دارند و نباید در انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد صرفا به جنسیت وکیل دقت کنید. سابقه و تجربه وکیل، تخصص، هزینه خدمات و… از جمله عوامل تأثیرگذار در زمان انتخاب وکیل خبره و متعهد است.

اما به طور کلی معمولا وکلای خانم به سمت پرونده‌هایی با خشونت کمتر، می‌روند به همین علت بیشتر وکلای خانم در حوزه‌های خانواده و طلاق فعالیت می‌کنند. در پرونده‌های خانوادگی چون وکلای خانم با مسائل زناشویی آشنایی بهتری دارند می‌توانند ارتباط موثرتری با وکلای خود داشته باشند. وکلای آقا معمولا به دعاوی کیفری و حقوقی علاقه بیشتری نشان می‌دهند. البته این یک موضوع کلی است و باید در انتخاب وکیل دقت کنید که با چه جنسیتی احساس راحتی بیشتری دارید. همانطور که پیشتر بیان کردیم یک ارتباط دو طرفه قوی بین وکیل و موکل میتواند مسیر موفقیت در پرونده را بسیار هموارتر کند.

پیشنهاد ما به شما برای انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهد

قبل از انتخاب وکیل و بعد از کسب اطلاعات اولیه از وکیل مورد نظر خود، بهتر است یک جلسه مشاوره با ایشان برگزار کنید تا به صورت تجربی با اخلاق و روحیات وکیل آشنا شوید و پس از آن یک جلسه برای سپردن پرونده به ایشان تنظیم کنید. این نکته را فراموش نکنید که در جلسه درباره راه‌های ارتباطی با وکیل سوال کنید مثلا راه‌های ارتباطی از قبیل مشاوره‌های تلفنی، حضوری و آنلاین از قبل مشخص شود و بستر آن سوال شود. در این صورت می‌توانید سریعتر و بهینه‌تر با وکیل خود در ارتباط باشید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

 


12053801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» سلامت، شادابی و طراوت پوست و مو اهمیت زیادی در زیبایی ظاهری ما دارد. داشتن موهایی که مدام می‌ریزند یا پوستی که دچار عارضه‌های مختلف و چین و چروک شده، روی اعتماد به نفس ما تأثیر منفی زیادی می‌گذارد. در واقع تا زمانی که از ظاهر خود راضی نباشیم، نمی‌...
بازار
«پارسی نیوز» اگر به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود در زمینه خیاطی هستید، اولین قدم اخذ جواز کسب مربوطه است. این جواز به شما اجازه می‌دهد تا به طور قانونی فعالیت کرده و از مزایای آن مانند دریافت وام، بیمه و غیره بهره‌مند شوید. در این مقاله، مراحل لازم برای دریا...
بازار
«پارسی نیوز» پرس برک، ابزاری ضروری در صنایع فلزکاری و ساخت و ساز برای خم کردن و شکل دادن به ورق فلز است. پرس برک ها ابزارهای ضروری در عملیات فلزکاری هستند. انتخاب نوع مناسب پرس برک می تواند به طور قابل توجهی بر بهره وری، کیفیت و مقرون به صرفه بودن عملیات تأثیر بگ...
بازار
«پارسی نیوز» مخملک توسط باکتری استرپتوکوک گروه ای ایجاد می ‌شود، همان باکتری که باعث گلودرد استرپتوکوکی می شود. مخملک باعث ایجاد بثورات قرمز و برآمدگی در سرتاسر بدن می ‌شود، از برای همین به این بیماری، این نام را داده‌ اند‌. این بیماری بیشتر کودکان را مبتلا می‌ ک...
بازار
«پارسی نیوز» مشاور سئو یا مشاور بهینه‌سازی موتورهای جستجو، فردی است که در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یا یاهو فعالیت می‌کند. این حرفه‌ به طور اصطلاحی به عنوان سئو شناخته می‌شود که مخفف عبارت (Search Engine Optimization) یا ب...
بازار
«پارسی نیوز» بررسی فعالیت ربات های ال جی در نمایندگی LG با وجود پیشرفت هوش مصنوعی در دنیا، تمامی مشاغل تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. بخش از این تغییرات مربوط به ربات‌های پیش خدمت یا همون گارسون‌ها هستند. در ارتباط با این موضوع وبسایت service-lg.ir مقالاتی منتشر کرده...
بازار
«پارسی نیوز» آلمان به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در حوزه سلامت؛ با کمبود نیروی پرستار روبرو است. به همین دلیل، دولت آلمان برنامه‌های آوسبیلدونگ پرستاری را برای تربیت پرستاران مجرب و کارآمد ارائه می‌دهد. این برنامه یعنی "آوسبیلدونگ پرستاری" ترکیبی از ...
بازار
«پارسی نیوز» مصرف آب آلوده می‌تواند به ایجاد عوارض جدی برای سلامتی انسان‌ها و محیط زیست منجر شود. آب آلوده ممکن است شامل آلودگی‌های مختلفی باشد. در صورتی که آب آلوده مصرف شود، بیماری‌های مختلف در بدن انسان‌ها ایجاد می‌شود. بیماری‌های ناشی از مصرف آب آلوده شامل بی...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است