بین‌الملل 23:05 - 16 اردیبهشت 1403
دولت کنیا از افزایش آمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به ۲۲۸ نفر خبر داد.

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت کشور کنیا امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای شمار قربانیان فاجعه سیل در این کشور را ۲۲۸ نفر اعلام کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت کشور کنیا در این خصوص آمده است: کنیا شاهد بارش بدترین باران‌های سیل آسا و اثرات طوفان بوده است.

تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار نفر در کنیا به دلیل وقوع سیل آواره شده اند و حداقل ۱۶۴ نفر نیز مجروح شده اند.

مقامات کنیا و نهاد‌های بشردوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.


12053383
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک روزنامه عبری زبان در مقاله ای تحلیلی اعتراف کرد، حملات اولیه حزب الله برای مشخص شدن نقاط ضعف اسرائیل بوده و اکنون این جنبش از این نقاط ضعف کمال استفاده را می برد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» دادگاه استیناف تونس حکم دادگاه اولیه مبنی بر سه سال زندان «راشد الغنوشی » رهبر حزب اسلامگرای النهضه و دامادش را تایید کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رئیس شورای حاکمیتی و فرمانده ارتش سودان متعهد شد به درخواست ساکنان ایالت الجزیره برای مسلح شدن فورا پاسخ دهد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک رسانه عربی گزارش داد که دولت عراق به دنبال ابطال گذرنامه های عناصر تجزیه طلب ضد ایرانی است که حکومت منطقه کردستان عراق، این گذرنامه ها را صادر کرده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» صدر اعظم اتریش ضمن اعلام خبر سفر قریب الوقوع ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس به این کشور از تلاش وین برای الگو برداری از طرح ضد مهاجرتی رواندای لندن برای جلوگیری از هجوم مهاجران خبر داد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» مقامات آمریکا دو شهروند چینی را به اتهام کلاهبرداری با استفاده از رمزارز و پولشویی دستکم 73 میلیون دلار، دستگیر کردند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یکی از دانشگاه های بلژیک اعلام کرد که در اعتراض به اقدامات رژیم اسرائیل فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری، روابط خود با مؤسسات اسرائیلی را قطع کرده است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر صنعت و تجارت طالبان در دیدار با معاون نخست وزیر روسیه درباره افزایش و تراز تجارت دو جانبه، تعرفه ترجیحی برای کالاهای افغانستان و سرمایه گذاری روسیه در پروژه های معادن و سدهای افغانستان گفت وگو کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک مقام ارشد جهاد اسلامی در مقاله ای با اشاره به تاریخچه فریبکاری و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نابودی آرمان فلسطین تاکید کرد راهکار «دو دولتی» و طرح های دشمن برای اداره غزه، توهم بوده و روز بعد از جنگ، متعلق به فلسطین و همه آزاد...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است