استانی 22:55 - 01 شهریور 1396
استاندار سمنان:
سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری در جامعه مهم ترین دغدغه دولتمردان است، گفت: قطعا در چهار سال آینده کابینه دولت دوازدهم برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می کند.

رفع مشکل بیکاری در جامعه مهم ترین دغدغه دولتمردان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا خباز در نشست بعد عصر چهارشنبه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری استان سمنان با وزیر دادگستری در استانداری، ضمن بیان اینکه دولتمردان در راستای رفع مشکلات حوزه بیکاری می کوشند، بیان داشت: دولت نشان داد که برای رفع مشکلات این حوزه برنامه ای مدون دارد که این برنامه در کارنامه وزرای دولت یازدهم و برنامه وزرای دولت دوازدهم دیده می شود.

وی افزود: باید اذعان کرد که رشد اقتصادی بیش از هشت درصد، شکوفایی کشاورزی، تولید، اقتصاد وکسب وکار در کشور طی دولت یازدهم اتفاقی نبوده و اگر موفقیتی صورت گرفته قطعا مرهون تلاش های مردم و دولتمردان و همچنین دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

استاندار سمنان همچنین اقتصاد مقاومتی را راه شکوفایی اقتصاد دانست و گفت: دولت یازدهم و دوازدهم با تلاش وافر نسبت به این مهم که مورد دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد تلاش کرده و می کند.

خباز در دیگر بخش سخنان خود، تاکید کرد: برای کاهش نرخ بیکاری در دولت اقدامات خوبی صورت گرفته که قطعا این اقدامات جز در سایه همدلی و تدبیر انجام نمی شده است لیکن باید این همدلی بیش از گذشته در بین مردم و مسئولان تقویت شود.

وی افزود: امروز همه ما می دانیم که افزایش اشتغال و رونق کسب و کار نیازمند وحدت بین مسئولان و آحاد جامعه است لذا باید در تحقق این منظور مجاهدانه تلاش کنیم.

استاندار سمنان گفت: دولت یازدهم قدم های بسیار ارزشمندی را برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار برداشته که برای مثال می توان سامانه بهین یاب و رونق تولید را در این باب نام برد اما باید دانست که بدون همدلی و حمایت از برنامه های دولت، قطعا راه به جایی نخواهیم برد.

خباز افزود: دولت دوازدهم هم با اقتدار در مسیر کاهش نرخ بیکاری در کشور حرکت می کند.


9383262
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است