اجتماعی 19:29 - 10 فروردین 1403
جشنواره نوروزی برج میلاد با عنوان بهار قرآن، بهار میلاد از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۹ فروردین برگزار شده است.

بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر روزانه از برج میلاد

براساس آمار روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر گردشگر روزانه از برج میلاد بازدید کردند و این نشان از استقبال مسافران نوروزی از برنامه‌های امسال برج میلاد است.

برپایی روزانه ۳ استیج استیج رادیو در ضلع شرقی برج، استیج قبل از اذان مغرب در انتهای باغ راه برج، استیج بعد از اذان مغرب در انتهای باغ راه برج از برنامه‌های است که در این مدت در محل برج میلاد برگزار شده است.

رقص‌های محلی، موسیقی‌های محلی در فضا‌های مختلف برج از جمله زیرگذر، داخل برج، حضور ده‌ها عروسک تن پوش با نماد‌های مختلف نوروزی در بین گردشگران، گروه‌های سرود، گروه‌های نمایشی، غرفه‌های ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های است که امسال برگزار شده است.

پس از شب‌های قدر برنامه‌های برج میلاد ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم


12042868
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به ۶۲۲۳ نفر در سه استان سیل زده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای شهر تهران گفت: تا پایان سال‌جاری، بخشی از پروژه بزرگراه یادگار امام به پایان می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان حفاظت محیط زیست از عوامل سریال «نون خ» به دلیل توجه به مسائل محیط زیستی قدردانی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته ۷۲ هزار خودرو اسقاطی داشته ایم، شاید این تعداد امسال به ۳ برابر هم افزایش پیدا کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رفع اختلال و اعزام قطار‌های تندرو از ایستگاه گلشهر طبق برنامه زمانبندی خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به علت اختلال در سیستم علائم خط پنج در ایستگاه تهران (صادقیه)، اعزام قطارهای تندرو از ایستگاه گلشهر تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است