اجتماعی 10:27 - 29 فروردین 1403
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ تن مغز بادام درختی قاچاق خبر داد.

کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ تن مغز بادام درختی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

 افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی (۴۹۵۰ کیلوگرم) مغز بادام درختی محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف‌کنندگان مواد قاچاق با انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم، معمولا به انواع بیماری‌ها دچار می‌شوند.

منبع: تسنیم


12048115
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نشست خبری سخنگوی جدید قوه قضائیه آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای شهر تهران به اقدامات صورت گرفته در بافت فرسوده اشاره کرد و گفت:کسی نمی‌تواند انکار کند که در این دوره در حوزه بافت فرسوده کار بزرگی انجام شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با سفارش و سفارش‌پذیری نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هادی زند گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور گفت: طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال ۱۴۰۲ احیای ۲ هزار و ۱۵۱ واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری ۱۹۱ هزار و ۲۶۸ کارگر شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  رییس پلیس راهور تهران اعلام کرد که تمامی تخلفات ساکن رانندگان از این پس به صورت هوشمند ثبت خواهند شد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، گفت: این اتفاقات در شورایی که زنده است طبیعی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کنترل حیوانات مضر شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهروندان از غذارسانی بی‌رویه به سگ‌های بی صاحب خودداری کنند، گفت: روزانه ۴۰ تا ۵۰ قلاده از این سگ‌ها زنده‌گیری و جمع‌آوری می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است