گوناگون 13:34 - 01 مرداد 1396
سیدکاظم موسوی خبر داد:
مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف درباره ویژه برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کشور گفت: ویژه‌ برنامه‌های خاصی برای  این دهه که از روز ولادت حضرت فاطمه  معصومه (س)آغاز می شود در نظر گرفته شده است.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت  دهه کرامت و روز ملی امامزادگان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی متقی در گفت‌وگویی درباره ویژه برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کشور، گفت: تاکنون جلسات متعددی برای برپایی دهه کرامت در سال جاری در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

 وی ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه ها تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی وترویج فرهنگ زیارت وپاسخگویی به شبهات است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز پنجم دهه ذی القعده مصادف با روز ملی تجلیل از امامزادگان است سازمان اوقاف و امور خیریه هم ویژه برنامه های  خاصی از قبیل همایش ونمایشگاه وغباروبی امامزادگان برای این ایام  در امامزادگان و بقاع متبرکه در نظر گرفته است.

مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف، گفت: همزمان با این ایام برای امامزادگان و بقاع متبرکه از شب اول دهه کرامت یعنی ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا روز دهم این دهه یعنی ولادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) و روز پنجم این روز یعنی روز ملی امامزادگان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که ابلاغیه آن از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات کل اوقاف‌ استان‌ها ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما برای پاسداشت دهه کرامت و همچنین روز ملی امامزادگان بر اساس شعار سال‌جاری سازمان اوقاف مبنی بر شادی در ایام شادی اهل بیت تنظیم شده افزود: برنامه‌های ویژه این روز در نشست خبری اعلام خواهد شد.


9285971
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است