استانی 13:02 - 21 فروردین 1399
معاون سیاسی استاندار:
ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خیرین به عنوان سرمایه های اجتماعی به خوبی در مقابله با بیماری کرونا عمل کرده اند گفت: مشارکت خیرین موجب تقویت سه مولفه اساسی اعتماد، وفاق و مشارکت اجتماعی شده است.

دولت همه توان خود را برای رفع بحران کرونا به کار گرفته است

علی مصطفوی امروز پنجشنبه ۲۱ فروردین در جلسه کارگروه ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ضمن تبریک جشن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام از همراهی و تلاش همه اقشار مردم، خیرین، سازمانهای مردم و گروه های جهادی در مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: دولت همه تلاش و توان خود را برای رفع بحران کرونا به کار گرفته اما دشمنان نظام طوری سمپاشی می کنند که کاری انجام نشده و مردم را ناامید می سازند.

وی افزود: اقدامات مقابله ای ایران در بیماری کرونا بویژه در بحث آمار بالای بهبود یافتگان در سطح جهان بارز است.

مصطفوی گفت: اگر چه در شرایط تحریم بسر می بریم و دشمن حاضر به برداشتن تحریم ها به جهت تامین اقلام دارویی نیست اما مردم ایران به خوبی پای کار آمده اند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه نمونه های بارز مشارکت مردم را در دفاع مقدس شاهد بودیم افزود: تلاشهای فاخری از سوی مردم برای مقابله با کرونا صورت گرفته اما نیاز داریم تا این مشارکت های مردمی ساماندهی شود.

مصطفوی تصریح کرد: برای ساماندهی مشارکت های مردمی دستورالعمل های لازم ابلاغ شده و در قالب کمیته ویژه فعالیتها ساماندهی می شوند.

وی جلوگیری از فرصت طلبی برخی افراد کلاهبردار، هم افزایی، پرهیز از موازی کاری و انسجام بخشی تلاشهای مردمی را از جمله اهداف تشکیل کمیته ساماندهی مشارکت های مردمی برشمرد و گفت: اساس این کار محله محور است و امید داریم با اهتمام جمعی بر این بیماری نیز فائق می آییم.

به گزارش ایسنا، مصطفوی خاطر نشان کرد: سازمانهای مردم نهاد و تلاشهای مردمی می توانند در تامین نیروی انسانی داوطلبانه، تجهیزات درمانی و پزشکی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و آگاهسازی و اقناع مردمی به دولت کمک کنند.

انتهای پیام


10477009
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است