ورزشی 12:44 - 06 تیر 1396
تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی؛
عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در ادامه پیروزهای خود در رقابتهای قهرمانی جهان حریف مراکشی را هم شکست داد و با صعود به یک چهارم نهایی به یک قدمی مدال رسید.

عاشورزاده به یک قدمی مدال رسید/مراکش هم جلودار سونامی نبود

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این دوره از مسابقات قهرمانی جهان که در کره جنوبی جریان دارد،  فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم در سومین مبارزه خود «عمرخلیل» از مراکش را شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی و قطعی کردن مدال برنز خود باید با برنده مبارزه روسیه و بلژیک پیکار کند. 

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «سعید المصطفی» نماینده سودان را ۲۵ بر ۵ شکست داد و در ادامه هم  «الماس موکامیروف» از قزاقستان را با نتیجه ۱۵ بر۳ از پیش رو برداشت.

تیم ملی کشورمان امروز دو نماینده در این رقابتها داشت که اکرم خدابنده در وزن ٧٣+ کیلوگرم بعد از برتری ۱۱ بر ۶ مقابل «وولینویچ» از اسلوونی،مقابل «بریسیدا آکوستا» از مکزیک با رنکینگ ۵ دنیا ۱۴ بر ۱۰ بازنده و از دور مسابقات خارج شد.

از تیم ۱۴ نفره اعزامی ایران به این دوره از رقابتها تاکنون ۷  تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند که، فرزان عاشورزاده در جدول مسابقات وزن دوم به کار خود ادامه می دهد، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند. اکرم خدابنده، ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان که با حضور تکواندوکارانی از ۱۸۳ کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد، تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت. 


9207286
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم تیم استقلال از تساوی بازی ما برابر تیم پرسپولیس سود برد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است