اجتماعی 12:25 - 08 فروردین 1396
معاون شهردار تهران اعلام کرد
معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: برای اولین بار موفق شدیم بودجه مصوب سال ۱۳۹۶ شهرداری تهران را قبل از آغاز سال مالی جهت اجرا به مناطق ۲۲ گانه، واحدهای ستادی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ابلاغ کنیم.

ابلاغ بودجه ۹۶ به واحدهای اجرایی شهرداری تهران قبل از شروع سال جدید

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، ناصر امانی افزود: این اقدام در حالی صورت پذیرفته که برای اولین بار سهم هر یک از واحدهای تابعه از درآمدهای مصوب و قابل وصول سال ۱۳۹۶ به تفکیک نقدی و غیرنقدی تعیین و ابلاغ شده است.

معاون شهردار تهران گفت: علاوه بر تفکیک درآمدها، برای نخستین بار بودجه سال ۱۳۹۶ از طریق سامانه جامع تدوین و اجرای بودجه به کلیه واحدهای اجرایی به تفکیک نقدی و غیرنقدی ابلاغ شده و به صورت کاملا مکانیزه و همراه با تخصیص اعتبار هر ردیف بودجه بر اساس مصوبات کمیته تخصیص اعتبار در سامانه جامع مالی (فاینانس) درج و آماده اجرا شده است.

وی همچنین گفت: فرآیند مبادله موافقتنامه‌های شرح عملیات ردیف‌های بودجه ابلاغی سال ۱۳۹۶ نیز برای اولین بار از سال ۱۳۸۵ که مبادله موافقتنامه‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفته است، از اولین روز کاری سال جدید به صورت مکانیزه آغاز و پیش بینی می‌شود مطابق مفاد تبصره دوم بودجه سال جاری، موافقت‌نامه تا پایان خردادماه سال جاری به صورت کامل مبادله شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران تصریح کرد: در سال گذشته و مطابق روال سنوات قبل با توجه به اعتراض فرمانداری و رفع موارد اعتراضی در شورای اسلامی شهر، بودجه سال ۱۳۹۵ در اواخر اردیبهشت ماه به واحدهای اجرایی ابلاغ شده بود که با تاکید و دستور شهردار محترم تهران تلاش کردیم تا در موعد مقرر و قانونی بودجه سال ۱۳۹۶ را ابلاغ و موجبات اجرایی شدن آن را فراهم سازیم.

ناصر امانی این اقدام را در راستای شفافیت مالی بیشتر و قانونمند شدن بیش از پیش نظامات بودجه و مالی شهرداری تهران دانست و افزود: با توجه به سیستمی کردن فرآیند بودجه‌ریزی و توسعه و گسترش آن به مناطق و واحدهای اجرایی شهرداری تهران علاوه بر ایجاد شفافیت در تخصیص اعتبار به امید پروردگار شاهد تسریع در امور اجرایی شهرداری تهران در چهارچوب برنامه‌های مصوب خواهیم بود.

معاون شهردار تهران در پایان سخنان خود افزود: حجم عملیات و فعالیت‌های شهرداری تهران در دوره‌های قبل با این دوره مدیریت شهری قابل قیاس نبوده و به تناسب آن حجم بودجه شهرداری تهران نیز قابل مقایسه با آن زمان نیست، اما علی رغم این افزایش حجم و پیچیدگی کار با تلاش همکاران من در اداره کل برنامه و بودجه معاونت برنامه‌ریزی و همکاری کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران موفق شدیم بودجه سال ۱۳۹۶ را با تمایزاتی که عرض کردم در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت در مقایسه با گذشته ابلاغ کنیم.

انتهای پیام


8953346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است