استانی 18:19 - 17 خرداد 1399
ایسنا/فارس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس پیرامون انتشار خبری در رسانه‌های استان مبنی بر وقوع انفجار در یک جایگاه سوخت سی ان جی شیراز توضیحاتی ارائه و تاکید کرد که این حادثه انفجار نبوده است.

توضیح پخش فرآورده‌های نفتی فارس در مورد خبر انفجار در یک جایگاه سی‌ان‌جی

به دنبال درج یک خبر مبنی بر وقوع انفجار در یک جایگاه عرضه سوخت سی ان جی، روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس، اعلام کرد که جایگاه یاد شده واقع در شهرک میانرود شیراز، تعطیل و در حال انجام تعمیرات بوده و انفجاری رخ نداده بلکه یک اشکال فنی موجب صدایی بلند و مصدومیت جزئی 2 تعمیرکار شده است.

به گزارش ایسنا، در توضیح روابط عمومی پخش فرآورده‌های نفتی فارس، آمده است: پس  از بررسی موضوع توسط کارشناسان این شرکت مشخص شد که جایگاه مذکور به دلیل تعمیرات غیرفعال بوده و عدم تخلیه کامل گاز در خطوط لوله منجر به جدا شدن اتصالات و خروج گاز با صدای بلند شده است، که در پی آن  دو نفر از تعمیرکاران دچار آسیب دیدگی جزیی شدند.

در توضیحات یاد شده با تاکید براینکه هیچگونه انفجار و آتش سوزی در جایگاه یاد شده، رخ نداده، تاکید شده است که مشکل دو تعمیرکار مصدوم، بعد از مراجعه به مراکز درمانی کاملا مرتفع شده است.

روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس همچنین اعلام کرده است که جایگاه عرضه سوخت سی ان جی شهرک میانرود شیراز، ظرف 24 ساعت آینده راه‌اندازی و فعال خواهد شد.

انتهای پیام


10562832
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است