استانی 17:26 - 01 مرداد 1396
نماینده اسدآباد:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان برای رونق کسب و کار و توسعه واحدهای تولیدی باید بسیج شوند.

همه مسئولان برای رونق کسب و کار و توسعه واحدهای تولیدی بسیج شوند

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده در حاشیه بازدید از کارخانه رب گوجه‌فرنگی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: توسعه و تقویت صنایع تبدیلی از مهمترین روش‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار و تقویت خط تولید و رونق بخش کشاورزی در شهرهای کوچک است.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس آمادگی لازم در راستای فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه و گسترش صنایع تبدیلی رادارد، عنوان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی از خام‌فروشی جلوگیری کرده و موجب رونق اشتغال و تولید در کشور و راهکاری برای صادرات تولیدات است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارخانه رب شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارخانه به عنوان یکی از صنایع تبدیلی شهرستان ١٠٠ درصد تولید گوجه‌فرنگی کشاورزان اسدآبادی فرآوری شده و از خام‌فروشی این محصول جلوگیری می‌شود.

رنجبرزاده با اشاره به مشکلات کارخانه رب اسدآباد افزود: ظرف 10 روز آینده تیمی متشکل از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از این کارخانه بازدید و در راستای مرتفع کردن مشکلات تصمیم‌گیری خواهد شد.

شایان ذکر است؛ کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد با ظرفیت ١۵٠٠ تن در شبانه‌روز بوده که ١٢٠٠ تن گوجه‌فرنگی از تولیدات کشاورزان استان خریداری می‌شود.



انتهای پیام


9286924
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است