اجتماعی 02:38 - 11 فروردین 1403
رئیس قوه قضاییه گفت: ما کارگزاران نظام مدیون مردم هستیم؛ مردمی که ۴۵ سال است برای اسلام در همه صحنه‌ها حاضر هستند.

رئیس قوه قضاییه: ما کارگزاران نظام مدیون مردم هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم شب قدر نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: امروز باید حکمرانی خوبی را برای این مردم عرضه داریم و تلاش کنیم که دنیا و آخرت آنها را عزت‌مندانه تأمین کنیم؛ ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا کنیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم.

وی ادامه داد: امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، به‌حق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.

اژه ای افزود: از همه مسئول‌تر خود من هستم؛ اگر هر مقدار کوتاهی کردم و نتوانستم حق شما مردم را استیفا کنم و حق مظلومین را از ظالمین بگیرم، در این شب عزیز در پیشگاه خداوند و شما مردم، عذرخواه هستم.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: نمی‌توان با تنگ‌نظری رفتار کرد؛ نمی‌شود کسی بخواهد فقط سلیقه خود را حاکم کند.

وی افزود: اگر سیاست با بداخلاقی توأم شد آنجاست که خودخواهی‌ها پیش می‌آید و قدرت‌طلبی به هر قیمتی پیش می‌آید؛ ما نیامده‌ایم که به یک کرسی و مقام برسیم و دیگران را تضعیف کنیم.

وی گفت: کسی نباید چنین تصوری داشته باشد که هرچه فکر می‌کند درست است. باید اتحاد و انسجام خود را حفظ و تقویت کنیم و اجازه ندهیم شیاطین و جواسیس در صفوف ما رخنه کنند؛ این امر مستلزم سعه‌صدر و همدلی و صبر در برابر مشکلات است.

اژه ای ادامه داد: همه افعال و اَعمال حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام از جمله سیاست، جهاد، رفتار با مردم و حکمرانی آن امام والامقام، همراه با رعایت اخلاق اسلامی و حُسن خلق بود.

وی گفت:  امام علی علیه‌السلام در مقابل دشمنان خود نیز اخلاق اسلامی را رعایت می‌کرد و امروز رعایت اخلاق اسلامی و حُسن خلق برای همه ما به‌خصوص کارگزاران نظام، لازم و بلکه الزم است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز دشمنان و شیاطین برای ایجاد تفرقه، بدبینی، ناامیدی و یأس در میان مردم در حال تلاش هستند و در این شرایط ما باید بدانیم که رعایت اخلاق اسلامی و حُسن خلق، خنثی‌کننده این حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان و شیاطین است.


12042928
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتا گفت: ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل و اوباش تولید محتوا می‌شد، مسدود و ۱۶۰۰ نفر هم دستگیر شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به ۶۲۲۳ نفر در سه استان سیل زده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: راهبری پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای شهر تهران گفت: تا پایان سال‌جاری، بخشی از پروژه بزرگراه یادگار امام به پایان می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:طرح گذرگاه عابر پیاده در معابر شهر تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زن جوانی که متهم است همسرش را با ضربه‌های میله آهنی به سرش به قتل رسانده، مدعی است شوهرش قصد آزار دخترشان را داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان حفاظت محیط زیست از عوامل سریال «نون خ» به دلیل توجه به مسائل محیط زیستی قدردانی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سال گذشته ۷۲ هزار خودرو اسقاطی داشته ایم، شاید این تعداد امسال به ۳ برابر هم افزایش پیدا کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رفع اختلال و اعزام قطار‌های تندرو از ایستگاه گلشهر طبق برنامه زمانبندی خبرداد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است