استانی 15:26 - 04 خرداد 1397

سوم خرداد سند ایستادگی مردم است/ تقویت وحدت نیاز اصلی نظام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر، ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و بابیان اینکه این روز حماسه‌ساز، سند ایستادگی و عزتمندی مردم ایران اسلامی است، تأکید داشت: سوم خرداد نشان داد که مردم ما در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای همواره ایستاده و از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه وحدت نیاز اصلی نظام اسلامی در تمام تاریخ پرافتخار انقلاب بوده است، افزود: سوم خرداد ازآن‌رو برای ما اهمیت دارد که غالب قدرت‌های اروپایی و کشورهای غربی در حمایت از صدام در برابر ایران اسلامی ایستاده بودند و فتح خرمشهر نشان داد که ملت عزتمند ما با دست‌خالی چه‌کارهای بزرگی را صورت می‌دهند.

اقتصاد مردمی مورد تاکید مسئولان

امام‌جمعه دامغان در ادامه به بحث ترویج اقتصاد مقاومتی بر پایه مردم در جامعه اشاره داشت و گفت: ترویج اقتصاد مردمی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که مسئولان ذی‌صلاح در مقوله مدیریت اقتصادی کشور باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به اهدافی مانند ارتقای سرمایه‌گذاری و اشتغال دست‌یابیم.

حسینیان بابیان اینکه مردم ایران اسلامی نشان دادند که هرکجا در میدان بودند، پیشرفت‌های بسیار خوبی در نظام اسلامی و اهداف عالیه انقلاب رخ‌داده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مقتدر و مردمی و بااقتدار بالا در منطقه محسوب می‌شود که از هر لحاظ سرافراز است.

وی بخش سوم سخنان خود را به ماه رمضان اختصاص داد و بابیان اینکه طرح خیرات نان ویژه ولادت باسعادت امام حسن(ع) در دامغان اجرا می‌شود، بیان کرد: دستگیری از نیازمندان جامعه تقویت شود تا همگی بتوانیم از ضیافت الهی بهره‌مند شویم.

طرح خیرات نان برگزار می‌شود

امام‌جمعه دامغان با تأکید بر اینکه طرح خیرات نان به‌عنوان یک حرکت معنوی و خیرات دست جمعی باید به‌صورت فرهنگ درآید، بیان داشت: امام حسن مجتبی (ع) الگوی بزرگ در دستگیری و کمک به نیازمندان بوده که ما امروز باید با تأسی از آن حضرت مسیر کمک به نیازمندان را در جامعه دنبال کنیم.

حسینیان در ادامه به‌روز ملی حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و گفت: خانواده‌های زندانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که باید به آن‌ها نگاه ویژه‌ای داشت از سوی دیگر جامعه باید بداند که این قشر هیچ جرمی را مرتکب نشده‌اند لذا باید به فکرشان بود.


9790093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است