ورزشی 07:49 - 06 بهمن 1398
سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی قاطع برابر شالکه به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که تیم او زیبا شده است.

فلیک: بایرن زیبا شده است

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در حساس ترین دیدار هفته نوزدهم رقابت های بوندس‌لیگا در خانه از شالکه پذیرایی کرد. بایرن بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست با 5 گل حریف خود را در هم بکوبد.

هانس فلیک از عملکرد شاگردانش راضی است و براین باور است که بایرن فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش می‌گذارد.

سرمربی بایرن در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه همیشه به دنبال این هستیم که فوتبال زیبا را به نمایش بگذاریم. خوشبختانه الان در چنین مرحله‌ای هستیم و هم زیبا بازی می‌کنیم و هم نتایج لازم را به دست می آوریم. باید این راه را ادامه داد.

او ادامه داد: مهم‌ترین چیز برای ما در شرایط کنونی کسب سه امتیاز و پیروز شدن است. این پیروزی‌ها باعث می‌شود تا بازیکنان جرات و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورند. بسیار خوشحالم که در  این دیدار هم توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. بازیکنان دستورات کادر فنی را به خوبی در میدان اجرا می کنند و این خوشحال کننده است.

سرمربی بایرن در پایان گفت: شروع بسیار خوبی در دور برگشت داشته‌ایم. در دیدار قبلی 4 گل و الان هم 5 گل به ثمر رساندیم تا نشان دهیم که از همه نظر در شرایط خوبی هستیم و آماده دور برگشت را آغاز کرده‌ایم. تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و از همه نظر آماده است. از همان ابتدا هجومی بازی می‌کنیم و به دنبال زدن گل‌های زیادی هستیم و باید این روند ادامه داشته باشد.

بایرن مونیخ با پیروزی که در  این دیدار به دست آورد با توجه به شکست لایپزیگ صدرنشین خود را به یک قدمی صدر جدول رده بندی رساند.

بایرن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد خود را به یک قدمی صدر جدول رده بندی رساند تا جایی که الان 39 امتیازی است و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ صدرنشین در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام


10362037
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است