استانی 15:50 - 05 بهمن 1395
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد:
همدان - رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: اصناف و بازاریان استان‌های دیگر برای کمک به بازاریان متضرر ساختمان پلاسکو اعلام آمادگی کرده اند.

اعلام آمادگی بازاریان استانهای دیگر برای کمک به کسبه متضرر پلاسکو

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حسن‌پور ظهر سه شنبه در مجمع سالیانه بسیج اصناف و بازاریان استان همدان با بیان اینکه نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب و پس از آن در جنگ تحمیلی غیرقابل انکار است، گفت: اولین گروهی که ندای امام (ره) را پاسخ دادند بازاریان متدین بودند.

حسن‌پور با اشاره به حقوق‌های نجومی که برخی مسئولان آن را حق خود دانسته‌اند، افزود: سخنان شهدا به این افراد برمی‌گردد نه به بازاریانی که در دوران انقلاب و حتی پس از آن خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه در حادثه پلاسکو نیز بازاریان سریع وارد عرصه شدند، گفت:‌ ۲۰۰ مغازه توسط بازاریان برای حادثه‌دیدگان پلاسکو آماده شده تا آنها در آنجا به کسب و کار بپردازند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور بابیان اینکه اصناف و بازاریان استان‌های دیگر نیز برای کمک به بازاریان متضرر پلاسکو اعلام آمادگی کرده اند، گفت: کسی می تواند اتفاق خوب را رقم بزند که خود صف مقدم بایستد.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه فرماندهی جنگ اقتصادی با بازاریان است و یک مغازه‌دار در اقتصاد مقاومتی می‌تواند مصلح باشد، افزود:‌ مال حرام نسل جدید را از بین خواهد برد و باید به این مسئله توجه داشت.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور همچنین با بیان اینکه ۴۰ درصد فرار مالیاتی وجود دارد، افزود: مطالبات بازاریان حمایت می‌شود اما مالیات باید پرداخت شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی در مرکز در قالب بسیج اصناف وجود دارد و امیدوارم با اقداماتی که در این استان انجام می‌شود بازار همدان که مهد تاریخ و تمدن است در کشور مطرح باشد، ابراز امیدواری کرد: گرفتاری اصناف به مرور حل شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز  بابیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حکومت امام زمان (عج) است و تحولات کنونی منطقه و جهان نیز نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز این رویداد است، گفت: مردم ایران ۲۳۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده‌اند.

مصطفی رستمی با اشاره به اینکه به تعبیر امام(ره) و مقام معظم رهبری اصناف بالاترین جایگاه را در انقلاب دارند، عنوان کرد: در تاریخ ایران اسلامی هر کجا علما فتوا می‌دادند بازاریان پای کار بودند.

رستمی با تشریح نقش اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: ارائه محصول خوب ایرانی در بازار و حمایت اصناف از بازار داخلی در این مقوله موثر است.


8709331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است