استانی 16:47 - 31 شهریور 1398
شهردار:
شهردار قرچک گفت: فوتسال نماد قرچک است و اولویت اول مردم و نسل جوان شهرستان قرچک، فوتسال است و کادر فنی و بازیکنان باید از برند این شهرستان دفاع کنند.

‌فوتسال نماد قرچک است

‌به گزارش ایسنا، محسن خرمی شریف در جلسه هم‌اندیشی با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال شهرداری قرچک، اظهار کرد: در مدت زمان کوتاهی این تیم بسته شد و با توجه به زمان اندک 60 درصد کارها انجام‌شده و امیدوارم طی مدت کوتاه بقیه موارد نیز برطرف شود و تیم فوتسال شهرداری پرقدرت به این رقابت‌ها وارد شود.

وی افزود: سال‌های گذشته تیم های مطرحی همچون شهید منصوری و مقاومت قرچک به فعالیت پرداخته و افتخاراتی کسب کردند و ما هم باید تلاش کنیم که افتخارات خوبی کسب کنیم.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: برای موفقیت تیم فوتسال شهرداری قرچک باید همه از جان‌ مایه بگذارند و هدفی جز قهرمانی و سعود به لیگ برتر نداشته باشیم.

شهردار قرچک افزود: بنده عقیده دارم اگر کاری می‌خواهیم انجام دهیم باید همیشه شماره یک باشیم و اگر این‌چنین نباشد به‌هیچ‌عنوان وارد آن موضوع نخواهیم شد و آمده‌ایم که همیشه بهترین باشیم.

خرمی شریف گفت: فوتسال نماد قرچک است و اولویت اول مردم و نسل جوان شهرستان قرچک، فوتسال است و کادر فنی و بازیکنان باید از برند این شهرستان دفاع کنند.

وی در پایان اظهار کرد: برای اینکه فوتسال در قرچک همیشه بدرخشد، مدیریت شهری هزینه خواهد کرد و تا رسیدن به قله‌های قهرمانی پشتیبان شما هستیم.

 در ادامه این نشست محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک با تقدیر از محسن خرمی شریف شهردار و  کارکنان مدیریت شهری به دلیل حمایت و اقدامات خوب در این زمینه، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم‌هایی همچون شهید منصوری و مقاومت قرچک در این شهرستان افتخارآفرینی کرده‌اند، مسئولیت سنگینی بر دوش ما است و امیدواریم بتوانیم سربلند از آن بیرون بیایم.

وی افزود: باافتخار این مسئولیت بزرگ و سنگین را قبول کردم و به مردم و جوانان قرچکی قول می‌دهم که افتخارات خوبی برای تیم فوتسال شهرداری کسب کنم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک خطاب به کادر فنی و بازیکنان، گفت: در قرچک توقع‌ها بالا است، تنها دل‌خوشی جوانان این شهرستان فوتسال است و آن‌ها از ما توقع قهرمانی دارند و باید تمام توان وارد میدان شویم.

انتهای پیام


10244387
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است