استانی 16:46 - 28 اسفند 1396
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
زنجان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همه آحاد جامعه باید در زمینه مقابله با هجمه فرهنگی غرب بسیج شوند و در این زمینه از همه ظرفیت استفاده شود.

همه آحاد جامعه باید در زمینه مقابله با هجمه فرهنگی غرب بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری در مراسم معارفه حجت الاسلام حسن محمدی رئیس ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان طارم ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز، افزود: شایسته است به سالروز وفات حضرت امام هادی (ع) و وفات حضرت زینب (س) در این ایام توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ دین در جامعه، ادامه داد: هرکس باید در زمینه تبلیغ دین نقش جهادی ایفاء کند چون جنگ امروز جنگ نفوذ و ناتوی فرهنگی است بنابراین در بحث تعمیق فرهنگ دینی تکلیف ما بسیار بزرگ است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همه آحاد جامعه باید در زمینه مقابله با هجمه فرهنگی غرب بسیج شوند و در این زمینه از همه ظرفیت استفاده شود.

صفی یاری با بیان اینکه خانواده‌ها در خط مقدم در تهاجم فرهنگی دشمن هستند، گفت: باید خانواده ها را مجهز به فرهنگ معنوی و دینی کرد.

وی با بیان اینکه اجتماع امروز هم به شدت در معرض تهدید دشمن است، افزود: باید در جامعه حافظان قرآن فرهنگ دینی و قرآنی را به خوبی گسترش بدهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: باید تلاش شود تا به آرامش فرهنگی برسیم و آرایش دفاعی مستحکمی در برابر دشمنان داشته باشیم.

همچنین امام جمعه طارم گفت: در تبلیغ باید به چهار چیز توجه شود که زمان، مکان، موضوع و مخاطب از جمله این موارد است.

حجت الاسلام محمد صادقی پور در ادامه حجت الاسلام حسن محمدی را فردی جهادی توصیف کرد و افزود: طبیعت کار مدیریتی این است برای دسترسی به سیستم سازمانی جا به جایی بر حسب چارچوب صورت می‌گیرد.


9720547
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است