استانی 16:34 - 28 اسفند 1396
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
اصفهان - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دو سوم مطب ها هیچ نوع بیمه ای را قبول نکرده و بیماران را آزاد ویزیت می‌کنند.

دو سوم مطب ها هیچ نوع بیمه ای را قبول نمی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یوسفی ظهر دوشنبه،‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیمه ها باید ارزش داشته باشند نه اینکه دو سوم مطب ها هیچ نوع از بیمه را قبول نداشته باشند و بیماران را آزاد ویزیت کنند.

وی بیان داشت: سازمان بیمه‌گر در حالی اعلام می کند که پنج ماه از بدهی خود را به بیمارستان‌ها پرداخت کرده اند که این مسئله جای این سوال را باقی می گذارد که بیمه ها از چند ماه بدهی خود، این میزان مطالبه را پرداخت کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: با دریافت وام ۱۸ درصد تلاش کردیم کارانه پزشکان،‌ پرسنل و پرستاران را بپردازیم.

وی در حالی اعلام کرد که بیمار نباید به جز رنج بیماری، رنج دیگری داشته باشد که در این راستا بیان داشت: باید به سمت این موضوع برویم که بیماران اصل پول را به بیمارستان ها بپردازند و بیمارستان در قبال آن فاکتور به بیمار تحویل دهد و سپس بیمار از بیمه ها مطالبه کند.

یوسفی در خصوص برخی نوبت های طولانی مدت از سوی برخی پزشکان نیز، ادامه داد: نوبت‌های شش ماهه وجود ندارد و تنها کلاس برخی از پزشکان است.

وی با بیان اینکه بیمار اورژانسی در لیست انتظار نداریم، افزود: اصفهان بهترین نظام اورژانسی کشور را دارد و زمان رسیدن به بیماران به هشت دقیقه رسیده و زمان رسیدن بر بالین بیمار در تصادفات جاده ای ۱۵ دقیقه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: هیچ وزارتخانه ای به اندازه‌ای که اعتبار نیاز دارد، در اختیار آن قرار داده نمی شود و همچون دیگر وزارتخانه‌ها با اعتبار مورد نیاز وزارت بهداشت هم موافقت نشده است.


9720553
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است