استانی 16:45 - 28 اسفند 1396
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:
زنجان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: در سال گذشته دو هزار و ۶۷۰ نفردر شهرستان زنجان در مراسم اعتکاف شرکت کردند که استقبال بانوان خوب و رو به رشد بوده است.

استقبال بانوان زنجان از مراسم معنوی اعتکاف روبه رشد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت فیروز علی خسروی  ظهر دوشنبه در جلسه اعتکاف در محل دفتر امام جمعه زنجان، به برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف در شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: ماه رجب، ماه شادی و سرور و پربرکت است و در سطح مساجد شهرستان زنجان برنامه‌های ویژه برگزار می‌شود.

خسروی تأکید کرد: در راستای اجرای مراسم اعتکاف از ظرفیت بیش از ۲۰۰ نیروی فرهنگی متخصص، مبلغ و روحانی در سطح مساجد شهری و روستایی استفاده خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری مراسم اعتکاف در ۳۰ مسجد شهری و روستایی شهرستان زنجان خبر داد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان بر کیفیت‌بخشی برنامه‌ها تأکید جدی دارد.

خسروی افزود: تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در این مراسم ثبت نام کردند که بیش از ۷۰ درصد خانم‌ها و ۲۱ درصد هم آقایان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری مراسم اعتکاف در سطح دانشگاه‌ها و در مدارس خبر داد و تصریح کرد: مراسم اعتکاف دانش‌آموزی در چند مسجد شهرستان زنجان بر اساس میانگین سنی برگزار می‌شود.

خسروی با بیان اینکه همه مراسم اعتکاف در استان زنجان باشکوه برگزار می‌شود و هزینه ثبت‌نام برای افراد ۴۵ هزار تومان است و شهروندان زنجانی برای ثبت‌نام به امامزاده سید ابراهیم (ع) مراجعه کنند، گفت: ثبت‌نام در آئین اعتکاف در استان به دو روش مجازی و حضوری  به دو روش حضوری و ثبت نام اینترنتی از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه ادامه داشت که دوباره تمدید شده است.

وی به محتوای برنامه‌ها در مراسم اعتکاف اشاره کرد و یاد آور شد: سبک زندگی اسلامی، حلقه‌های معرفت با موضوعات فکری و اخلاقی، حجاب و عفاف، مهدویت و بصیرت، امام شناسی و تبیین شعار سال از محورهای سخنرانی در آئین اعتکاف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان افزود: طی سال گذشته دو هزار و ۶۷۰ نفر در شهرستان زنجان در این مراسم شرکت کردند که استقبال بانوان خوب بوده است.


9720549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است