علمی فناوری 12:36 - 30 فروردین 1403
ظاهراً پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری، یک خط باریک سبز رنگ روی نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ نمایان می‌شود.

برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند

برخی از گوشی‌های قدیمی سامسونگ، به‌خصوصی از سری گلکسی S21، ظاهراً با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند و یک خط سبز نازک روی صفحه آن‌ها ظاهر می‌شود. علت دقیق این مشکل هنوز مشخص نشده است، اما احتمالاً به آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه‌شده برای این دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

گزارش‌های متعددی در مورد مشکل نمایشگر برخی از گوشی‌های قدیمی گلکسی سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. طبق گفته کاربران، این مشکل به‌صورت یک خط سبز باریک و عمودی روی نمایشگر دستگاه‌ها ظاهر می‌شود و به‌طور بالقوه عملکرد گوشی‌ها را مختل می‌کند. به نظر می‌رسد این مشکل در درجه اول بر گوشی‌های سری گلکسی S21 تاثیرگذار است و مدل‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا و اس ۲۱ FE بیشتر به آن دچار شده‌اند.

نقص نمایشگر گوشی‌های گلکسی S21 سامسونگ

برخی از کاربران به‌طور تصادفی با این خط سبز مواجه شده‌اند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که پس از دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید یا هنگام استفاده سنگین از دستگاه‌ها مانند انجام بازی با آن مواجه شده‌اند.

مشکل نمایشگر گلکسی S۲۱

به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس، او بلافاصله پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری روی گلکسی S21 FE متوجه این مشکل شده است (تصویر زیر). کاربر دیگری نیز ادعا کرده که پس از نصب پچ ماه آوریل روی گلکسی S21 اولترا خود با آن مواجه شده است (تصویر بالا).

مشکل نمایشگر گلکسی S۲۱

علت دقیق مشکل خط سبز نامشخص است. در حالی که ممکن است دلیل آن فقط یک نقص نرم‌افزاری باشد، اشکالات مربوط به نرم افزار معمولاً باید با راه‌اندازی مجدد یا بازگشت به تنظیمات کاخانه برطرف شوند. اما این واقعیت که مشکل مذکور همچنان برای برخی از کاربران وجود دارد، نشان می‌دهد که احتمالاً با یک نقص سخت‌افزاری مواجه هستیم.

یکی از دلایل احتمالی مشکل نمایشگر گوشی‌های سامسونگ می‌تواند اختلال در اتصال صفحه‌نمایش یا کابل انعطاف‌پذیر آن باشد. این اجزاء، نمایشگر را به برد اصلی دستگاه متصل می‌کنند و هر گونه آسیب یا نقص در آن‌ها می‌تواند منجر به اختلال در عملکرد نمایشگر شود.

منبع: دیجیاتو


12048439
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مایکروسافت احتمالاً در آینده‌ای نزدیک نسخه‌ی ۲۰۲۴ بازی‌های محبوب Call of Duty را رونمایی می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نگران نباشید، می‌توانید جلوی دسترسی ابزارهای هوش مصنوعی به داده‌های شخصی خود را بگیرید تا از آن‌ها برای آموزش‌های مدل‌های هوش مصنوعی استفاده نشود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پست شد ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۳:۰۵ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات با حضور نمایندگان سازمان‌های تابعه برگزار شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» علی رغم آن که سال‌های خیلی پیش انسان برای اولین بار به ماه پا گذاشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که تکرار این کار دشوار باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزشی وزارت علوم گفت: راه‌ندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران در شورای گسترش تصویب شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» به نظر می‌رسد تیک‌تاک بدون اطلاع اپل، مشغول دور زدن کمیسیون اپ استور آیفون است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل قابلیت جدیدی به نام ایموجی صوتی را به اپلیکیشن تماس اندروید اضافه کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ماست اولین ماده غذایی لبنی است که در غذای تکمیلی به کودک داده می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگران می‌گویند سطوح بالاتر کربن دی اکسید (CO۲) به این معنی است که ویروس‌ها طول عمر بیشتری خواهند داشت و افراد بیشتری را آلوده می‌کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷» پس از گذراندن شش ماه در ایستگاه فضایی «تیانگونگ» به زمین بازگشتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است