اجتماعی 14:41 - 08 فروردین 1396
معاون شهردار تهران از انتقال عوارضی اتوبان تهران- قم به بعد از فرودگاه امام خمینی خبر داد.

خبرگزاری فارس: مازیار حسینی گفت: بر اساس مذاکراتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم قرار است عوارضی بزرگراه تهران - قم به بعد از فرودگاه بین المللی امام منتقل شود.

در حال حاضر در مسیر رفت عوارضی از خودروها دریافت نمی شود و در مسیر برگشت نیز با جابه جایی  دوربرگردان و انجام اصلاحات هندسی خودروها به راحتی وارد بزرگراه خلیج فارس می شوند.



وی با اشاره به تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب در سال گذشته افزود: یکی از مهمترین برنامه ها برای کاهش تداخل بین حرکت خودروها و بازدید کنندگان ایجاد زیرگذر در نمایشگاه شهر آفتاب است.



معاون شهردار تهران با بیان این که مهمترین برنامه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این مجموعه عدم تداخل  بار ترافیک بزرگراهی و محلی است، ادامه داد: با تمهیدات در نظر گرفته شده و اصلاحات ترافیکی به ویژه تغییر محل دوربرگردان های نزدیک نمایشگاه این مشکل رفع می شود.



 حسینی بیان کرد: بزرگترین دغدغه برای ما این است که مردم به راحتی بتوانند از پارکینگ شهر آفتاب برای پارک خودروهای خود استفاده کنند. به همین منظور در 3 زون نمایشگاه پارکینگ هایی با ظرفیت پارک 7500 خودرو در نظر گرفته شده است.



به گفته وی، شهروندانی که با خودرو وارد شهر آفتاب می شود به راحتی می توانند محل پارک خودرو خود را در زون مورد نظر با تفکیک رنگی که انجام شده؛ پیدا کنند.



معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده پارکینگ ها به صورت هم زمان اقدام به پذیرش خودروها نمی کنند، بلکه با تکمیل ظرفیت هر کدام، امکان پارک خودرو در پارکینگ  های دیگر میسر می شود. در واقع با این راهکار بازدید کنندگان دچار سرگردانی در انتخاب جای پارک نمی شوند.



به گفته معاون شهردار تهران؛ شهروندان از پارکینگ ها به وسیله ون های برقی به محل برگزاری نمایشگاه منتقل می شوند.

8953681
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اکران تبلیغات شهری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران با همکاری سازمان زیباسازی از ۶۰ نقطه پایتخت آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اورژانس تهران به موضوع نبود آمبولانس در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها درجهت تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی به تأئید نهایی رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در نشست مشترک مدیران ارشد سازمان پایانه‌ها، اداره کل راهداری استان تهران و نمایندگان شرکت‌های مسافری مستقر در پایانه شرق، تفاهم طرفین مبنی بر زمان بندی انتقال کامل پایانه شرق به پایانه جدید حاصل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن شهر تهران از ساختمان‌های بستنی پاک، انبارخانه کارگر و بیمارستان بوعلی، به عنوان ساختمان‌هایی با پتانسیل ایجاد حادثه پلاسکویی دیگر در شهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به نزدیک شدن به مناسک حج تمتع ۱۴۰۳ از ارسال دارو و تجهیزات پزشکی موردنیاز حجاج به عربستان سعودی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» «پل طبیعت» به مناسبت روز جهانی تالاسمی و در راستای کمک به افزایش تلاش‌ها جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی، امشب ۱۷ اردیبهشت ماه به رنگ قرمز درمی‌آید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی درباره پرونده‌های هفته‌نامه «مأمن سیاسی» و پایگاه خبری «نگرش امروز» گفت: اعضای هیات‌منصفه هیچ یک از متهمان این پرونده‌ها را مجرم ندانستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی قوه قضاییه گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها، مرتب‌سازی انبارها، تخلیه کالا‌های رسوبی از بنادر و همچنین تسریع در ترخیص کالا‌هایی که زمان انقضای آنها نزدیک بوده است، از جمله اقدامات مثبت صورت گرفته طی دوره اخیر در بنادر، گمرکات و اموال تملیکی ...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران توضیحاتی درباره سرانجام احداث سرای محله باغ فردوس ارایه داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است