اجتماعی 18:09 - 24 مرداد 1397
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تقویت مهارت آموزی جوانان در دستور کار هلال احمر است تا این افراد بتوانند مهارت‌های مختلفی را کسب کرده و در آینده فرصت‌های شغلی را برای خود ایجاد کنند.

تقویت مهارت آموزی جوانان در دستورکار هلال احمر است

به گزارش ایسنا، شهاب‌الدین صابونچی، امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان، با اشاره به اینکه سازمان جوانان ساختار داوطلبی دارد، اظهار کرد: در زیرمجموعه این سازمان شش کانون غنچه‌ها، دانش آموزی، دانشجویان، جوانان، طلاب و روستایی وجود دارد که هرکدام برنامه‌های خاص خود را دارند.

وی افزود: امسال برای اولین بار اردوهای کانون‌های روستایی را به صورت منسجم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌کنیم که از امروز آغاز شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امسال دومین سالی است که اردوهای طلاب هم برگزار می‌شود، عنوان کرد: از هفته آینده به مدت 10 روز این اردو به میزبانی اصفهان و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری المپیاد آماده هم اشاره و اعلام کرد: امسال ششمین دوره این المپیاد برگزار می‌شود که از فردا آغاز شده و در امتداد و مکمل طرح «دادرس» است.

صابونچی ذکر کرد: امسال کم و بیش سعی شده چارچوب کلی این المپیاد همچون سال‌های گذشته باشد هرچند خلاقیت‌هایی هم به آن اضافه شده است.

وی تصریح کرد: این المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان و در 10 روز برگزار می‌شود که فارس میزبانی دختران و سیستان و بلوچستان هم  میزبانی برادران را برعهده دارد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: امسال سعی کردیم بیش از 2 برابر سال گذشته اردو داشته باشیم و استان‌های جدیدی هم تجربه میزبانی را داشته باشند.

وی در ادامه در مورد تعداد اعضای جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در مقاطعی به یک میلیون نفر رسیده‌ایم اما با ریزش‌هایی همراه بوده است؛ در حال حاضر سامانه ما آمار چند صد هزار نفری را نشان می‌دهد که باید برای فعالسازی، نگهداشت و جذب نیروهای جدید برنامه داشته باشیم.

صابونچی، تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی اعضای جوانان برای ما بسیار مهم است تا در مواقع بحران‌ها و حوادث از حضور آنها استفاده کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: به سمتی می‌رویم که مهارت آموزی جوانان را تقویت کنیم تا بتوانند مهارت‌های مختلفی را کسب کرده و در آینده فرصت‌های شغلی را برای خود ایجاد کنند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ساختار سازمان جوانان، داوطلبی بوده و براساس رویکردی که داریم امکان جذب و استخدام افراد را نداریم، یادآور شد: در تلاش هستیم تا با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای و ... بتوانیم فرصت‌ ‌هایی را برای توانمند شدن، کسب تجربه و در ادامه اشتغال جوانان فراهم کنیم.



انتهای پیام


9875231
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است