استانی 04:04 - 17 خرداد 1399
ایسنا/بوشهر رئیس شورای اسلامی روستای رستمی شهرستان تنگستان گفت: آنچه می گویم اغراق نیست و واقعیت منطقه است، اینجا مردم با آب کولر صورتشان را می شویند یا وضو می گیرند، این واقعا زیبنده منطقه ما نیست.

اینجا مردم با آبِ کولر سر می‌کنند!

سید نفیسه ابطحی در نشست بررسی مشکلات آب شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان عنوان کرد: مشکل آب عمیق است و نباید سطحی به آن نگاه کرد، مشکلی هست که برای همه منطقه تنگستان و خصوصاً جنوب دلوار وجود دارد.

وی تاکید کرد: همه مسئولان آمده و بازدید کرده اند، تا اردیبهشت ماه آب داشتیم ولی از اردیبهشت تا الان هیچ آبی نداریم. تا قبل از اسفند سال گذشته شاید در کل سال دو ماه آب داشتیم و بقیه آب چاه و تانکر و آب کولر بوده است.

رئیس شورای روستای رستمی اظهار کرد: این اغراق نیست و واقعیت منطقه خودمان را می گویم، طرف می‌خواهد صورتش را بشوید باید برود آب کولر را بردارد، می خواهد وضو بگیرد باید آب کولر بردارد، این واقعا زیبنده منطقه ما نیست.

ابطحی تصریح کرد: خواهش می‌کنیم بودجه و اعتباری را برای تامین آب منطقه اختصاص دهید، چرا باید چنین شرایطی ادامه داشته باشد. در خوزستان چندین نفر به خاطر آب کشته شدند، آیا باید در منطقه ما هم چنین مشکلی پیش بیاید؟ یا در منطقه ما هم درگیری‌هایی پیش بیاید؟ ما سپر بلای مردم و مسئولین شده ایم.

وی عنوان کرد: الان از رستمی به جنوب حاضر هستیم هفته ای یکبار هم آب داشته باشیم ولی نیست. این زیبنده نیست. مردم ما مردم با حجب و حیایی هستند، درست است که نمی آیند درب استانداری یا فرمانداری و بخشداری تجمع کنند اما با آب کولر سر می‌کنند، به ما راهکار بدهید آب نداریم و شرایط دشوار است، مردم ما آب می‌خواهند.

انتهای پیام


10561305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است