بین‌الملل 11:11 - 30 فروردین 1403
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی غیرقابل باور، برای کم کردن تعداد اسرای فلسطینی خواستار اعدام آنان شد.

وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد

ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تروریست خواندن همه اسرای فلسطینی اجرای مجازات اعدام برای آن‌ها را راه حل صحیحی برای مقابله با مشکل ازدحام زندان‌های این رژیم دانست.

براساس گزارش الجزیره، او در پستی در حساب کاربری خود درباره راه حل جزئی برای بحران بازداشت در سرویس زندان ادعا کرد: اعدام برای خرابکاران راه حل صحیح برای مشکل شلوغی زندان‌ها  است.

دفتر رسانه دولتی در نوار غزه دیروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی از زمان آغاز جنگ ویرانگر خود در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر کرده است.

بن غفیر در همان پست، خواستار انحلال شورای جنگ و توقف سیاست مهار و پاسخ متناسب محدود رژیم صهیونیستی شد. این درحالی است که اگر بنابر ادعای این وزیر صهیونیست در پاسخ مهار شده ارتش اشغالگر، تاکنون بیش از سی هزار فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن بودند، به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: اسرائیل باید به دشمنان خود نشان دهد که به قول او به شیوه‌ای جنون آمیز پاسخ می‌دهد. ادامه سیاست کنونی شورای جنگ، اسرائیل را بیش از پیش از دستیابی به پیروزی مطلق دور می‌کند.

پیش از این باشگاه اسرای فلسطینی فاش کرده بود که به دلیل افزایش تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، این اسرا در اتاق‌های کوچک زندانی شدند. نظامیان صهیونیست اسرا را آزار داده، لباس‌های آنان را در آورده و به آنان غذای مورد نیازشان را نمی‌دهند.


12048421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار جهانی انرژی شاهد کاهش یک درصدی بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» امیر قطر و رئیس جمهور مصر خواستار تشدید تلاش‌ها به منظور رسیدن به توافقی برای استقرار آتش بس در غزه شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه انگلیس احتمال اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن آن در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» را منتفی دانسته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان بین المللی دفاع از کودکان از آمار بالای شمار بازداشت شدگان اداری در میان کودکان فلسطینی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کابینه جنگ اسرائیل هشدار داد که بزالل اسموتریچ و ایتمار بن غفیر به دلیل «تهدید‌های سیاسی» که انجام می‌دهند، امنیت اسرائیل را تهدید می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل خواستار اجرای تحقیقاتی مستقل درباره گورهای دسته‌جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های نوار غزه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خارجه آمریکا از نبود برنامه‌ای عملی از سوی اسراییل برای حفاظت از جان غیرنظامیان در عملیات رفح خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران تن از معترضان در مقابل ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در پایتخت گامبیا کار خود را آغاز کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه فرانسه در دیدار با همتای صهیونیست خود به لفاظی علیه ایران پرداخت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است