اجتماعی 14:44 - 21 آبان 1398
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با هدف ایجاد اختلاف و طلاق زوجی جوان، اقدام به ایجاد مزاحمت برای آنان کرده بود، خبر داد.

دستگیری همسایه‌ کینه‌ای زوج جوان در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل زن و شوهر جوانی به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کردند که فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام مطالبی کذب علیه‌شان درج و آنان را به خیانت به یکدیگر متهم کرده است و همین موضوع نیز سبب بروز مشکلات خانوادگی میان آنان شده است. 

وی با بیان اینکه با طرح شکایت از سوی زوج جوان تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا در این پرونده آغاز شد، افزود:‌ زوج جوان به هیچ فردی مظنون و مشکوک نبودند و همین موضوع نیز پیچیدگی‌هایی را برای کارآگاهان ایجاد کرده بود اما سرانجام در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا به مردی ۳۵ ساله که ساکن یکی از محلات غرب تهران بود، رسیدند که در همسایگی این افراد سکونت داشت.

کاظمی با اشاره به صدور دستور قضائی برای دستگیری این فرد، گفت: متهم  دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که چون با این زن و شوهر بر سر پرداخت نکردن هزینه‌های مجتمع مسکونی درگیری لفظی و کدورت داشته، تصمیم گرفته تا با انتشار مطالب کذب از آنان انتقام بگیرد و کاری کند که زندگی مشترکشان به بن بست برسد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، اظهار کرد: این فرد پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام


10291678
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است