استانی 22:02 - 25 تیر 1398

مراحل تدوین ۲۰ عنوان کتاب حوزه هنری استان سمنان به اتمام رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حسینی عصر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی حوزه هنری سمنان بابیان اینکه مراحل تدوین ۲۰ عنوان کتاب حوزه هنری استان به اتمام رسید، ابراز داشت: این آثار در مرحله چاپ قرار دارد و بر اصل تولید محور بودن تأکید شده است.

وی ضمن بیان اینکه تلاش شد تا دو موضوع گام دوم انقلاب و رونق تولید در چاپ کتاب موردتوجه باشد، افزود: در کتاب‌هایی که حوزه هنری استان سمنان به چاپ می‌رساند تلاش شد تا کتاب‌ها از محتوایی فاخر و ارزشی برخوردار باشند.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان بابیان اینکه از نویسنده‌های کتاب حمایت می‌شود، ابراز داشت: کتاب خاطرات «شهید دانشگر» به قلم محسن حسن‌زاده و کتاب‌های «بیست‌وچهار آینه» با موضوع دامغان و ۲۴ دوره قانون‌گذاری در مجلس شورای ملی آماده چاپ هستند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: ساخت فیلم داستانی «تمام مریم‌ها» با مشارکت صداوسیما، برپایی نمایشگاه گروهی عکس و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی ازجمله فعالیت‌های حوزه هنری استان سمنان را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت قرار داریم خانواده می‌توانند فرزندان خود را در کارگاه‌های مختلف شعر، داستان و تاریخ شفاهی، عکاسی، فیلم‌نامه‌نویسی، تئاتر و پوستر سازی ثبت‌نام کنند.


10179731
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است