ورزشی 08:12 - 07 خرداد 1401

فرنگی‌کاران جوان مدال‌های مسابقات جهانی را هدف گرفته‌اند

حمید باوفا در حاشیه برگزاری اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابتهای پیش رو به خبرنگار مهر گفت: ما از مدتها پیش به نحوی برنامه ریزی کردیم که تمامی تمرینات و اردوهای ما به محوریت موفقیت در مسابقات جهانی معطوف بود. به همین دلیل باید بگوئیم که تمام تمرکز و انرژی ما فعلاً روی مسابقات قهرمانی جهان است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در ادامه به اردوی کنونی اشاره کرد و گفت: بچه‌های ما از سال گذشته و بعد از مسابقات قهرمانی کشور در اردوهای آماده سازی و منظم ما حضور یافتند که تا در نهایت بتوانیم بهترین ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی را تشکیل دهیم. هم اکنون نیز پنجمین اردوی ما از ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید هادی آغاز شده و بچه‌ها با جدیت و انگیزه بالا مشغول تمرین هستند.

باوفا با تاکید بر اینکه تمام هدف مجموعه تیم کشتی جوانان، موفقیت در رقابت‌های قهرمانی جهان است ادامه داد: ما تا پیش از این حتی اگر در مسابقات یا تورنمنت‌هایی هم شرکت کرده‌ایم به عنوان یک میدان تدارکاتی به آن نگریستیم که در واقع به روند رو به رشد تیم جوانان کمک کرده، اما در نهایت همه چیز برای درخشش در مسابقات جهانی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص تورنمنت‌های بین المللی هم گفت: فرنگی کاران جوان تاکنون در چارچوب برنامه‌های آماده سازی خود در جام تختی، جام شاهد و تورنمنت بلغارستان حضور یافتند که قرار است بزودی در ماه جاری به یکی از تورنمنت‌های بین المللی لیتوانی یا ایتالیا هم اعزام شوند. البته هر چند آمادگی جوانان نسبت به شروع اردوها، خیلی بهتر شده اما هنوز با معیارهای کادر فنی فاصله دارند و باید تا پیش از مسابقات جهانی به ایده‌آل های کادر فنی برسند.

وی رفتن برخی از جوانان باتجربه و عنوان‌دار از این تیم به دلیل شرایط سنی را یکی از مهمترین دغدغه‌های کادر فنی خواند و در خاتمه تصریح کرد: ترکیب تیم کنونی ما نسبت به تیم سال قبل با ریزش مواجه شده و تعداد از ملی پوشان ما از تیم جدا شده اند. البته ما امسال از تیم نوجوانان نیز ورودی نداشتیم که این موضوع مسئولیت و کار ما را سنگین‌تر خواهد کرد. به هر حال سعی ما این است تا بتوانیم بهترین ترکیب را به مسابقات جهانی اعزام کنیم و مثل همیشه در این آوردگاه بزرگ بدرخشیم.


11575430
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است