استانی 19:21 - 28 اسفند 1396
پیام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛
خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پیام نوروزی خود گفت: رشد معنوی، اخلاقی و تربیتی جامعه مدیون وجود پربرکت امامان معصوم(علیهم‌السلام) است.

رشد معنوی واخلاقی جامعه مدیون ائمه(ع)/نویدآینده درخشان برای ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی طی پیامی آغاز سال نو را به مردم استان لرستان تبریک گفت که در این پیام آمده است:

یا مقلب‌القلوب والابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال



السَّلامُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ الزَّکِیَّ الرَّاشِدَ النُّورَ الثَّاقِبَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ



امسال طلیعه سال نو با ماه پرخیر و برکت رجب و شهادت امام هادی(علیهم‌السلام) معنویت و نورانیت الهی پیداکرده است.

ائمه(علیهم‌السلام) علاوه بر هدایت معنوی واسطه فیض الهی و منبع تمام خیرات و کمالات هستند، رشد معنوی، اخلاقی و تربیتی جامعه مدیون وجود پربرکت امامان معصوم(علیهم‌السلام) است و آن‌ها باعث آرامش، امنیت و امید جامعه هستند.

ویژگی دیگر ۱۳۹۷، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، چهل سال ایستادگی، ایثار و وفاداری ملت به‌نظام، ولایت و رهبری جای سپاس به درگاه الهی دارد.

پیروزی‌ها و دستاوردهای عظیم مردم ایران در ۴۰ سال گذشته، از سوی دیگر شکست‌ها و ناکامی‌های پی‌درپی دشمنان علیه نظام اسلامی آینده درخشان و مستحکمی را نویدبخش است.

حلول سال نو و بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی در تجدید حیات و فرصتی برای تازه شدن و بازنگریستن زندگی است، آنچه از گذر ایام باید برای ما درس و عبرت باشد تحویل حال همراه با تجدید سال است.

همان‌طور که با آمدن سال جدید، شاهد تغییر و تحول، سرسبزی و نشاط در طبیعت هستیم باید تغییر و دگرگونی در روح و جان ما پیدا شود و لازمه این امر، توجه به ایمان و اخلاق، علم و معرفت، تلاش و همت است تا حالمان نیکوتر و امروزمان بهتر از دیروز گردد.

این‌جانب ضمن گرامی داشت عید سعید نوروز و آرزوی طول عمر پربرکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و علو درجات برای ارواح طیبه شهدا و امام راحل، سالی سرشار از خیروبرکت، صحت و عافیت، موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها برای شما مردم بزرگوار و ولایتمدار از خداوند بزرگ مسئلت دارم، والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته.


9720709
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است