اجتماعی 11:39 - 09 فروردین 1403
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.

تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد

 از شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه یک، یکی از مناطق گردشگری و تفرجگاهی مهم تهران است، با تلاش حوزه زیباسازی و منظر شهری منطقه، تونل نوری با هدف زیبایی بخشی هر چه بیشتر منطقه در پیاده راه فرهنگی باغ فردوس نصب شد.

وی افزود: این تونل به طول ۱۰۰ متر و عرض ۶ متر با المان‌های نوری طرح برگ بر میانه مسیر پیاده روی جانمایی شده تا گردشگرانی که برای دیدن موزه سینما به این منطقه مراجعه می‌کنند از فضا سازی ایجاد شده نیز بهره‌مند شوند.

به گفته صفایی، در فضاسازی نوروزی، ۸۳ مورد المان شامل یک المان طاووس، ۱۴ المان پرچم ایران، ۱۶ المان حضرت فاطمه زهرا (س)، سه مورد سفره هفت سین، ۶ صندلی تخم مرغ نوروزی، سه المان سال ۱۴۰۳، سه قاب خاطره‌ها و پنج عدد حاجی فیروز در نقاط مهم منطقه یک نصب شده است.


12042484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح کالابرگ الکترونیکی با رویکردی مبتنی بر خلاقیت و هوشمندی و با هدف تامین سبد غذایی مردم به بهترین شکل ممکن اجرایی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی ۲ زوج ناشنوای موسسه ناشنوایان مهرورزان زندگی مشترک خود را در سلامت شهر که در بوستان لاله برپا است آغاز کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است