استانی 18:31 - 26 تیر 1398

رستوران‌های غیرمجاز و فاقد پروانه بدون تعارف باید تعطیل شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد حشمتی ظهر چهارشنبه در نشست رسیدگی به مشکلات لواسان با محوریت ساخت و سازها و صیانت از منابع طبیعی که با حضور مدیران کل متولی استان تهران و نیز مسئولان شهرستان شمیرانات برگزار شد با اشاره به اینکه ایجاد و ارائه خدمات به بناهای غیرمجاز منجر به وسوسه برای تخلف می شود اظهار داشت: قانون ارائه خدمات به چنین بناهایی باید اصلاح شود تا دستگاه های اجرایی و خدماتی مکلف به خدمات رسانی به این ساختمان ها نباشند.

حشمتی در ادامه با بیان اینکه ملاحظات نباید در انجام وظیفه و خدمت به مردم اخلال ایجاد کند گفت: باید قوانین اجرای در قالب قانون اجرا شوند و با دور زدن قانون فقط به همین نقطه و آشفتگی موجود خواهیم رسید و در این خصوص باید به طور قطع شفافیت وجود داشته باشد.

معاون دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه رستوران‌های غیرمجاز و فاقد پروانه بدون تعارف باید تعطیل شوند افزود: چرا که در رودخانه جاجرود شاهد آلودگی آب هستیم و این آلودگی نتیجه عدم رعایت مسائل زیست محیطی است.

وی در خصوص سرریز فاضلاب خانگی و رستوران ها در رودخانه جاجرود نیز عنوان داشت: محیط زیست باید علیه متخلفان پرونده تشکیل دهد تا در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار بگیرد.


10180607
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است