بین‌الملل 18:49 - 29 فروردین 1403
سازمان ملل سنگ اندازی‌های رژیم صهیونیستی در روند امدادرسانی‌ها به مردم غزه را بزرگترین چالش این سازمان دانست.

سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است

رژیم صهیونیستی به صورت هدفمند در حال سنگ اندازی در مسیر ارائه کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان غزه است تا آنها را به طور سیستمی هدف نسل کشی قرار دهد. از اتهام به سازمان آنروا و قطع کمک‌های بین المللی به این نهاد تا عدم اجازه فعالیت به آژانس‌های امدادرسان و کشتار امدادگران، بخشی از اقدامات متوحش‌گونه رژیم صهیونیستی در این باریکه محسوب می‌شود. 

به گزارش الجزیره، اندرو دی دومنیکو، مدیر دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که به دلیل اقدامات اسرائیل، روند کمک رسانی‌ها در نوار غزه یک گام به سمت جلو و دو گام به سمت عقب است. 

وی در این زمینه خاطر نشان کرد: سازمان‌های امدادرسان همچنان درگیر مبارزه با قحطی در نوار غزه هستند. این در حالی است که در روند رسیدن کمک‌های بشردوستانه به این باریکه سنگ اندازی می‌شود. 

دی دومنیکو تاکید کرد: رسیدن کمک‌های بشردوستانه به غزه اکنون به میزان قابل توجهی با دیرکرد به دلیل بازرسی‌های رژیم صهیونیستی مواجه است. تنها در هفته گذشته ۴۱ درصد از درخواست‌های سازمان ملل برای ارائه کمک‌های امدادی به شمال غزه از سوی تل آویو رد شد. 

این مقام سازمان ملل افزود: ما اکنون بازیچه این بازی شده‌ایم که طی آن در کمک رسانی‌ها به غزه یک گام به جلو برداشته و دو گام به عقب می‌رویم. این امر باعث می‌شود که ما در جا زده و به خانه اول بازگردیم. دلیل عدم پیشرفت ما نیز همین است. 

وی در پایان تصریح کرد: به ازای هر فرصتی که به ما داده می‌شود، چالش دیگری پیش روی ما قرار می‌گیرد. از این رو، برای ما رسیدن به جایی که می‌خواهیم باشیم بسیار بسیار دشوار است.


12048298
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را تا اول نوامبر کاهش داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مصر ۱۱۵ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه را به غزه ارسال کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت که اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک گردشگر ترکیه‌ای با حمله به یک پلیس صهیونیست در قدس اشغالی او را مجروح کرده و خود نیز به دست نیروی پلیس مورد هدف قرار گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صهیونیست‌ها فاش کردند به دلیل فشاری که ارتش صهیونیستی به سربازان زن میاورد، اکنون ارتش شاهد حملات متناوب پانیک و غش‌های بی‌گاه این سربازان هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) توافقی را که منجر به توقف جنگ و خروج اشغالگران از غزه نشود، نمی‌پذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع محلی اعلام کرد در حمله با چاقو در نزدیکی یک ایستگاه مترو در لندن چهار نفر زخمی شده و مهاجم بازداشت شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع فلسطینی از نتایج دیدار جنبش‌های حماس و فتح در چین در خصوص تحولات فلسطین به ویژه تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه الجزیره قطر شب گذشته تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است