ورزشی 23:29 - 13 آذر 1395
هفته سیزدهم بوندس لیگا؛
پدیده این فصل رقابتهای فوتبال بوندس لیگا بار دیگر صدرنشین شد.

بازگشت لایپزیگ به صدر جدول بوندس لیگا

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال لایپزیگ و شالکه شنبه شب در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم لایپزیگ ۲ بر یک به سود خود پایان داد.

تیمو ورنر (۲ - پنالتی) و کولاسیناک (۴۷ - پنالتی) گل های تیم لایپزیگ را در این بازی به ثمر رساندند. در تیم شالکه نیز کولاسیناک (۳۲) گلزنی کرد.

لایپزیگ با این نتیجه جمع امتیازات خود را به عدد ۳۳ رساند و بار دیگر صدرنشین بوندس لیگا شد. بایرن مونیخ با ۳۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد.


8442702
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با توقف تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان و برد خارج از خانه نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی استقلال گفت: ما از پرسپولیس و سپاهان و تراکتور کمتر هزینه کردیم، سر ما کلاه گذاشتند، گفتند آنها را محروم می‌کنند، نکردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تراکتور گفت: در بخش ایستگاهی هم خیلی خوب استقلال را کنترل کردیم. بچه‌های ما از لحاظ ذهنی به آمادگی نرسیده بودند، اما لایق ۳ امتیاز بودند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تراکتور تبریز گفت: به نظرم محمدی صد درصد باید اخراج می‌شد، چون لب من هفت یا هشت بخیه خورد و دندانم شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن گفت: هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با بایرلورکوزن منع کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن گفت: هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با بایر لورکوزن منع کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار حساس تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رییس انجمن ورزش چوگوی کشور از برگزاری مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران خبر داد و گفت: برای توسعه همه جانبه ورزش چوگو نیازمند همراهی عمومی هستیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است