فرهنگی‌هنری 09:56 - 09 اردیبهشت 1403
همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این خبر، روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روز‌های پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.


12051274
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» رادیو برای شناسایی استعدادهای گویندگی، روایت کتاب و صدابازیگری به نمایشگاه کتاب آمده و آزمون برگزار می کند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» گلعلی بابایی نویسنده کتاب «ماه تمام» می گوید: با نگارش و نشر این کتاب، تلاش کردم تحفه ای درخور شأن شهید همت را تقدیم نوجوانان و جوانان کشورم کنم.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» خوشنویس پیشکسوت کشورمان معتقد است که نمایشگاه های هنرهای قرآنی جایی برای آزمون مسئولان فرهنگی کشور است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مجید قلی زاده مدیرمسئول انتشارات خبرگزاری تسنیم با اشاره به ادای دین خبرگزاری تسنیم برای انتشار کتاب «مرد ابدی» روایتی از زندگی پدر موشکی ایران شهید والامقام طهرانی مقدم از ترجمه این اثر به زبان های دیگر در آینده نزدیک خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» نویسنده کتاب «مرد ابدی» می گوید: شهید طهرانی مقدم 32 سال مانند روزهای جنگ، جنگید، هم با مشکلات بیرونی و هم با نفس خودش، با صرف وقت و انرژی خود برای نیل به هدفی که به آن ایمان و یقین داشت.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» فرزند شهید ابراهیم همت در مقدمه کتاب «ماه تمام» که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است، می نویسد: من افزون تر از آن چه که در تمام این سالیان از پدر و لشکرش در زبان یاران و هم رزمان او شنیده بودم را لابه لای صفحات «ماهِ تمام» خواندم و لذت بردم.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مهدی چراغ زاده شاعر آیینی کشورمان نوسروده ای را به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» تاثیرپذیری شاعران ایرانی از ادبیات هند قابل توجه بوده و تاثیرات فراوانی در حوزه های واژگان، صنایع ادبی، وزن و عروض داشته است.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» این روزها دوباره از «87 متر» که جزو سریال های کش دارِ حاشیه داری محسوب می شود؛ دوباره عیاری از پخش در شبکه یک خبر می دهد در حالی که رئیس سیمافیلم سالِ گذشته اعلام کرده که این سریال به نمایش خانگی خواهد رفت.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» محمد جواد ظریف گفت: مدتی بود که دانشگاه های آمریکا سیاسی نبودند و حتی جنبه محافظه کاری گرفته بودند. تحولات در غزه باعث شد که دانشگاه های آمریکا دوباره زنده شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است