استانی 09:27 - 22 آبان 1398

ثبت نام داوطلبین انتخابات از ۱۰آذرماه به مدت یک هفته انجام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی صبح چهارشنبه در جلسه افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران ،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس انتخابات اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات استان تهران ویترین انتخابات کشور است و خبرنگارانی که از سراسر دنیا می آیند نگاهشان به انتخابات تهران است از اینرو باید هماهنگی لازم را داشته باشیم تا انتخاباتی آرام، پرشور و با مشارکت بالای مردم داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران افزود: فرمانداران کارهای جانبی را کمتر کنند و به انتخابات برسند که این امر مود تاکید استاندار تهران نیز می باشد چراکه وظیفه اصلی وزارت کشور برگزاری انتخابات بر مبنای قانون است و باید طوری عمل کرد که حتی یک صندوق رای ابطال نشود و در این راستا باید برنامه ریزی دقیق داشته باشید و فرمانداران در جزییات کار وارد شوند و پیگیری کنند همچنین بعضی مطالب در اطلاعیه شماره ۲ انتخابات آمده است.

وی بیان داشت: ثبت نام داوطلبین انتخابات از ۱۰ آذرماه به مدت یک هفته انجام می شود و این ثبت نام از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعداز ظهر خواهد بود.

حسن بیگی گفت: تحلیل فضای انتخاباتی توسط فرمانداران انجام شود ضمن اینکه برای رصد مناسب وضعیت شهرستان ها باید همه اخبار و گزارشات انتخاباتی به درستی پایش و ارسال شود و در صورت نیاز جلسه مرتبط برگزار شود.

وی در مورد راه اندازی خانه احزاب نیز گفت: در این خصوص به دلیل شکل گیری آن در ۱۴ استان و وجود احزاب ملی در تهران، پیگیری های لازم در این راستا برای ایجاد آن در تهران انجام می شود و در مورد تعامل با هیئت های نظارت اقدامات لازم انجام شود تا مشکلی بروز نکند و رفتار فرمانداران باید بر مبنای بی طرفی کامل باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران بیان داشت: ثبت نام داوطلبین به صورت الکترونیکی انجام می شود همچنین استعلامات نیز به صورت الکترونیکی است و به صورت سیستمی نیز پاسخ داده می شود و در روزهای شلوغ ممکن ثبت نام تا پایان شب ادامه داشته باشد.


10292348
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است