اقتصادی 02:43 - 03 اسفند 1395
معاون وزیر نفت از حضور تیم توتال در تهران و ادامه مذاکره با این شرکت خبر داد.

مذاکره با توتال در تهران ادامه دارد

علی کاردر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اظهارات اخیر شرکت توتال مبنی بر احتمال عدم ادامه همکاری با ایران اظهار کرد: مذاکره با توتال ادامه دارد. تیم آن ها در تهران هستند و اولین پروژه ساخت جکت در ایران هم به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی درمورد گله وزیر نفت از اظهارات توتال گفت: ما گله‌مند بودیم اما توتال اعلام کرد صحبت هایشان استنباط مطبوعات بوده است.

بر اساس این گزارش، بیژن زنگنه پیش از این  با اشاره به موافقت‌نامه که حدود دو ماه قبل با توتال امضا شد، اظهار کرده بود که "این موافقت‌نامه باید تبدیل به قرارداد شود. مذاکرات با توتال دنبال می‌شود و ظرف دو ماه آینده امضا خواهد شد. البته توتال اخیرا ملاحظاتی را مطرح کرده است مبنی بر اینکه اگر ترامپ ایران را تحریم کند، توتال از سیاست‌های اتحادیه اروپا پیروی می‌کند. برای من قابل توجیه نیست که آن‌ها چرا این مسئله را رسانه‌ای کردند. در حال حاضر بخش فنی و بازرگانی موافقت‌نامه جلو می‌رود. "

وزیر نفت گفته بود که "البته ما این مسئله را با وزارت خارجه در میان گذاشتیم و آقای ظریف به خانم موگرینی منتقل کردند. به جز توتال چند قرارداد دیگر وجود دارد که دنبال می‌شود. باید در این زمینه دقت کنیم. "

انتهای پیام


8835782
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» از امروز ۲۹ اسفند سفر‌های جاده‌ای رسما آغاز شده و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در نوروز امسال بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خودروی سواری وارد جاده‌های کشور خواهند شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فرابورس ایران اطلاعیه‌ای تاریخ عرضه عمده سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در نماد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرتعاون روستایی استان تهران نرخ مصوب سیب تنظیم بازار را ۳۱ هزار تومان و پرتقال تامسون را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: افراد از خرید خزندگان و حلزون‌های غیرمجاز که منجر به آلودگی محیط زیست می‌شوند، اجتناب کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امور مالیاتی در خصوص افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد اطلاعیه صادر کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جهاد کشاورزی از توزیع روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در میادین استان تهران خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن گفت: امسال ۱۳۵ هزارتن تخم مرغ به ارزش بالغ بر ۱۷۰ میلیون دلار صادر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز تدوین مقررات ایمنی وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در ایام نوروز شاهد رشد ۴.۸ درصدی سفر‌ها خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با آغاز فعالیت سامانه بارشی در کشور ۵ فرودگاه نواحی جنوب غرب کشور به حالت آماده باش درآمدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است