استانی 12:24 - 06 بهمن 1398
استاندار کرمانشاه:
ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸۷۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در استان در دهه فجر خبر داد.

دهه فجر 6870 میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

هوشنگ بازوند در جلسه امروز( ششم بهمن) شورای  اداری استان گفت: دهه فجر امسال در استان ۱۱۴۶ پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اعتبار این پروژه‌ها را ۶۸۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۷۴۴۶ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوبی که در این ۴۰ سال در کشور انجام شده، یادآور شد: این اقدامات در مقایسه با سایر کشورها کم نظیر است و باید این مقایسه را برای مردم تشریح کنیم.

بازوند از مدیران دستگاه‌ها خواست در این ایام به میان مردم بروند، ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند و عملکرد نظام را برای آنها بیان کنند و خصوصا این مهم در شهرستان‌ها مورد توجه باشد.

وی بر لزوم سرکشی از خانواده شهدا در این ایام نیز تاکید کرد.

انتهای پیام


10362769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است