ورزشی 12:25 - 04 بهمن 1397
برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد.

کیهانی: اگر سفر زیاد می‌روم تذکر دهید/ حدادی: غیاثی اسطوره است اما مراقب حرفهایش باشد

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی امروز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی برگزار شد.

در ابتدا مجید کیهانی رییس فدراسیون گزارش عملکردی سال ۹۵ و ۹۶ را ارائه کرد. بعد از آن حسابرس و خزانه دار نیز گزارشی را از این سال ها ارائه کردند. در این میان داورزنی در مورد زیاد بودن هزینه های جاری نسبت به بودجه کل، تذکراتی را داد که کیهانی این افزایش را به سبب وجود هزینه های ورزشگاه آفتاب انقلاب دانست که قرار شد برای سال های آینده این هزینه ها از هزینه های جاری فدراسیون جدا شود.

مستجاب الدعوه دبیر امور مجامع نیز در مورد برخی موارد همچون حقوق ماهانه برای اعضای کمیته فنی و بدهی فدراسیون در سال ۹۶، فروش آپارتمان‌های فدراسیون و ...  مطالبی را ارائه کرد که کیهانی در پاسخ گفت:" سعی می کنیم ایرادات را برطرف کنیم. ما حقوقی برای اعضای کمیته فنی نداریم و همانطور که گفته شد حق الجلسه پرداخت می شود. البته برخی افراد علاوه بر جلسه سازمان تیم های ملی در برخی قسمت های دیگر نیز مشغول به کار هستند و ما هم سر هر ماه به صورت حق الجلسه ای حق الزحمه آن ها را پرداخت می کنیم. در خصوص بدهی هم باید بگویم که ما همه فعالیت های خود را همچون هتل ها، هواپیمایی و ... را اعتباری پرداخت می کنیم. در فدراسیون با خود من و صیامی تنها ۱۲ نفر مشغول به کار هستند که به صورت شبانه روزی هم کار می کنند. در خصوص فروش آپارتمان ها که قرار بود پارسال بفروشیم، باید بگویم که با توجه به افزایش قیمت ها خوب شد نفروختیم. اکنون قیمت آنها دو برابر شده است. فدراسیون هشت حساب دارد که از قدیم بوده و ما هم می خواهیم آن را اصلاح کنیم و به ۳ برسانیم. "

کیهانی در پایان در خصوص سفرهای زیادی که گفته می شود می‌رود و به مارکوپولو معروف شده گفت: سال ۹۷ تنها ۴ مسافرت به جوانان آسیا ژاپن، جوانان جهان فنلاند، بازی های آسیایی جاکارتا و اجلاس اردن رفتم. نایب رییس فدراسیون فردین پور نه مسافرت رفته و نه می رود. نایب رییس بانوان تنها یک مسافرت و دبیر فدراسیون در این سال دو مسافرت رفته است. این جمع سفرهای کاری مسئولان فدراسیون در سال ۹۷ بوده که برای مسافرت و ماموریت بوده است. اگر زیاد است به ما تذکر بدهید. در کل حضورم در فدراسیون شاید ۱۵ تا ۱۶ ماموریت داشتم. سفر به اردن نیز برای انتخابات کنفدراسیون آسیا که قرار است در سال آینده برگزار شود بود که کاملا هم محرمانه بود. من حتی به دلیل هجمه های پیش آمده از سفر بعدی به هندوستان خوددداری کردم.

همچنین احسان حدادی در مجمع سالیانه دوومیدانی گفت: اگر قرار باشد روزی برای هزینه هایی که شده و اینکه در کجا خرج می شود صحبت کنم اینجا است. این مبالغ یک تا صدش برای هزینه مربی و اردو بوده است. در هیچ رشته ای کسی قیمت را اعلام نمی‌کند. از غیاثی که اسطوره دوومیدانی است توقع دارم در صحبت هایش مراقب باشد. کار درستی نیست که در مورد هزینه ها گفته شود، هزینه هایی که می شود برای اهتزاز ورزش ایران است. روزی هم که ورزش را کنار بگذارم هم می توانم آن تجارب را در اختیار دیگران قرار دهم.

محمدرضا داورزنی هم در پاسخ گفت: باید مطمئن باشیم این مشکلات در رسانه ها حل نمی شود. باید تلاش کنیم با همفکری و کمک آن را حل کنیم.  باید از همه ظرفیت ها استفاده شود تا اگر مانعی سر راه است برداشته شود. اینکه حرف هایی گفته می شود باعث ناملایماتی می شود. احسان مطمئن باشد که با کمک کیهانی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مسیر آماده سازی برای المپیک ۲۰۲۰ را آماده کنیم.

در این مراسم کهندانی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، حسین کیهانی، احسان حدادی و الهام کاکلی به عنوان نمایندگان ورزشکاران حضور داشتند.

در این مراسم قرار بود سجاد مرادی به عنوان نماینده مربیان حاضر شود اما به دلیل نیامدن او، تیمور غیاثی به عنوان نماینده مربیان در مجمع حضور داشت.

انتهای پیام


10037210
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است