استانی 12:45 - 22 آبان 1398

نمایندگان وزیر آموزش‌وپرورش وارد استان خوزستان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی در رأس هیئتـی ٤ نـفره برای پیگیری اهداف و برنامه‌های کارگروه ویــژه وزیر آموزش‌ و پرورش که در راستای بهبود شاخص‌های آموزشی و پرورشی استان خوزستان و رساندن این شاخص‌ها به سطح میانگین کشوری در وزارت آموزش‌وپرورش تشکیل‌شده است، وارد استان خوزستان شدند.

باقر زاده در مورد انجام این سفر گفت: بر اساس دستور وزیر آموزش‌وپرورش تعدادی از معاونین عضو این کارگروه هستند و امروز برای بررسی وضعیت موجود، فعالیت‌هایی که تاکنون در این کارگروه صورت گرفته است به‌خصوص معضل کمبود نیروی انسانی به این استان سفر کردیم تا چالش‌های موجود در خوزستان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم و گزارش‌های دقیق‌تری را برای ارسال به وزارت آموزش‌ و پرورش تهیه کنیم.

یار محمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش، مرتضی شکوهی مدیرکل دفتر آموزش دبستانی و عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش‌وپرورش رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش‌وپرورش را در این سفر همراهی می‌کنند.

همچنین محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به خوزستان دستور داد تا کارگروه ویژه‌ای در سطح وزارت آموزش‌وپرورش برای پیگیری مسائل آموزش‌ و پرورش خوزستان در حوزه‌های کمبود منابع انسانی، تجهیزات و ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی تشکیل شود.


10292647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است