استانی 15:40 - 04 بهمن 1397

اتهامات مطرح‌شده در نامه سازمان هواپیمایی آلمان زیبنده ایران نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌سازی همت، اظهار کرد: یکی مطالبات جدی مردم به‌ویژه شهروندان تهرانی و کرجی روان شدن ترافیک در مسیر کرج - قزوین به سمت جاده چالوس است که برای تحقق این مهم ادامه اتوبان شهید همت تعریف‌شده است.

وی گفت: طی سال‌های گذشته بخشی از این پروژه که در تعهد شهرداری تهران بوده تا گرم‌دره و در قالب پروژه مشارکتی آزادراه تعریف و به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری جلسه فنی امروز در خصوص این پروژه، گفت: ابعاد مختلف پروژه به لحاظ مالی و غیره مورد ارزیابی قرار گرفت، امیدواریم مردم در خصوص تملک اراضی همکاری لازم را داشته باشند.

اسلامی از استانداری البرز خواست بحث تملک اراضی پروژه همت را با جدیت پیگیری کنند و گفت: آزادسازی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، پیمانکار و شرکت بهره‌بردار پروژه وعده داده است تا تیرماه اتوبان همت آماده بهره‌برداری شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به ترافیک سنگین محور کرج – قزوین، گفت: برای حل این معضل کنارگذر شمالی تعریف شد، امیدواریم کنارگذر شمالی باهمت شهرداری کرج در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وعده دولت برای کمک به پروژه بزرگراه شمالی کرج

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: وزارت راه با همکاری استانداری البرز تلاش می‌کند در امتداد پروژه اتوبان شهید همت کنارگذر شمالی کرج نیز تکمیل شود.

اسلامی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در پروژه کنارگذر شمالی به شهرداری کمک کنیم، گفت: مقرر است شهرداری کرج، استانداری البرز، شرکت ساخت و شرکت سرمایه‌گذار در قالب پروژه مشارکتی کنارگذر شمالی را ادامه دهند.

وی با تأکید بر اینکه قرارداد پل‌های کنارگذر شمالی بسته‌شده است گفت: این پروژه نیازمند هزار میلیارد تومان است امیدواریم با طرح مشارکتی بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری به کنارگذر جنوبی تهران نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه پیشرفت خوبی دارد به‌زودی به همراه مسئولان مربوطه از این پروژه که از آبیک به سمت چرمشهر می‌رود، نیز بازدید خواهیم کرد.

اسلامی تأکید کرد: دو رینگ تهران بزرگ به کاهش بار ترافیکی شهر تهران کمک می‌کند.

تحریم شرکت‌های هوایی ایران خلاف حقوق بین‌الملل است

وی در بخش دیگری به تحریم‌های صنعت هوایی کشور اشاره کرد و گفت: نام بسیاری از شرکت‌های هوایی در لیست تحریم‌ها آمده است درحالی‌که این کار خلاف قانون و حقوق بین‌المللی است.

وزیر راه و شهرسازی به تحریم یکی از شرکت‌های هواپیمایی توسط آلمان اشاره کرد و گفت: در این خصوص با آلمان مذاکره می‌کنیم، نامه‌ای از سوی شرکت هواپیمایی آلمان دریافت کرده‌ایم که سازمان هواپیمایی ما پاسخ گفته‌ایم.

اسلامی با تأکید بر اینکه آلمان در این نامه ادعاها و اتهاماتی را متوجه ایران کرده است، گفت: این ادعاها و اتهامات زیبنده نیست، پاسخ این نامه داده‌شده است.


10037372
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است