ورزشی 08:36 - 13 آذر 1395
نشست معارفه مدیرفنی تیم خونه به خونه بابل با حضور مالک، قائم مقام، سرپرست و مربیان و بازیکنان این تیم برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت رسمی باشگاه خونه به خونه ، عصر دیروز پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه علی کریمی به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب و منصوب شد .



در این مراسم که در دریاکنار برگزار شد مدیرفنی جدید خونه به خونه در حضور قاسم حسن زاده امیری مالک باشگاه، علی امیری، مهران نجفی، مرزبان ، مربیان و بازیکنان معرفی شد.در نشست صمیمی تمام عوامل باشگاه و مربیان و بازیکنان نقطه نظرات خود را در خصوص علل ناکامی تیم در طی یک ماه گذشته ابراز داشتند و به تبادل نظر پرداختند و در پایان جلسه هم قسم شدند برای لیگ برتری شدن خونه به خونه دست از تلاش برندارند.



در پایان نیز از سوی باشگاه از حاضرین در این مراسم با صرف شام پذیرائی شد بلکه حضور چهره سرشناس همچون علی کریمی شوک مثبتی به اردوی این تیم پرستاره و گران قیمت بعد از هفته ها ناکامی وارد شود و خونه به خونه بار دیگر چهره مدعی قهرمانی به خود بگیرد.



این برای اولین بار نیست علی کریمی به همکاری با باشگاه خونه به خونه می پردازد اما این بار تقاوت عمده اش با دفعه نخست به حکم رسمی مدیریت فنی تیم برمی گردد آن هم بعد از این که جادوگر سابق پرسپولیس، تیم ملی و فوتبال آسیا دوره های مربیگری را آغاز و مدرک C خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




8436703
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (دوشنبه) را با ۵ مصدوم در ورزشگاه کاظمی برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم هندبال صنعت مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته فوتسال گفت: با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که شاکله اصلی تیم ملی فوتسال در آنجا شکل گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پزشک علیرضا بیرانوند ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای بررسی گزینه های هدایت تیم ملی برگزار شد که در نهایت مشخص شد قرارداد هاکان دمیر تمدید نخواهد شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با نظر موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است